Joni- Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag börjar bli riktigt irriterad på alla som gör nya trådar om saker som redan har frågats om 10 gånger innan. Visst om någon kanske råkar göra en tråd om något som varit uppe en gång innan, men inte när det varit uppe X antal gånger innan. Det tar ju ibland inte längre än en dag så kommer samma fråga upp i en ny tråd. Förstår folk inte vad sökfunktionen är till för? Nej vet ni vad skärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men istället för att sitta och fräsa/klaga på personen med fler inlägg kan du/ni rapportera skiten eller pm:a mig eller Azore. Jag har iallafall tröttnat på att bläddra igenom hela forumet, så lite aktivitet från medlemmarnas sida hade inte skadat. Dessutom är forumpoliser gulliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 En sån här tråd har faktiskt också varit uppe flera ggr om jag kmr ihåg rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag håller med Joni-, men väljer man att läsa de trådar man vill så skadas man inte av upprepningar... Ironiskt nog har flera trådar liknande denna varit upp förr. Fast de som inte läses av folk gör ju ingen nytta, därför klagar jag inte på att du gjorde en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ingen idé att skapa sånna här trådar. Alla tänker inte på att man kan söka först. Och ibland så hittar man inte det man vill veta i det som man har sökt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag kallas för joni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag börjar bli riktigt irriterad på alla som gör nya trådar om saker som redan har frågats om 10 gånger innan. Visst om någon kanske råkar göra en tråd om något som varit uppe en gång innan, men inte när det varit uppe X antal gånger innan. Det tar ju ibland inte längre än en dag så kommer samma fråga upp i en ny tråd. Förstår folk inte vad sökfunktionen är till för? Nej vet ni vad skärpning! Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts