heat Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har 3 minnes platser på mitt moderkort har 2st 256 och jag ska köpa 512 mer men jag vet inte om jag ska stoppa 256orna i en kannal 512 i en för just nu kör jag på dual channel kan jag då stoppa 512 i ena kannalen så att jag får 728+256 men då kanske dom samarbetar sämre för att det är mer i den andra kannalen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur har det gått? Du har kollat så att Ditt moderkort klarar av så mycket minne? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Dual channel fungerar ENDAST med ram-minnen av samma storlek, märke etc.etc. Alltså kan du inte använda din 512mb till dual channal. Se till att ditt 512mb har samma eller bättre prestanda än dina nuvarande ram-minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts