inzajt Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tja jo jag har gta san andreas på ps2 och är på deconstruction i andra världen och jag undrar om någon har det savedgame till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tja jo jag har gta san andreas på ps2 och är på deconstruction i andra världen och jag undrar om någon har det savedgame till PC Ska du ha en savefl till PC när du har det på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tja jo jag har gta san andreas på ps2 och är på deconstruction i andra världen och jag undrar om någon har det savedgame till PC andra världen Men varför vill du ha en savegame till pc, när du har det till playstation2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
inzajt Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Vafan tror ni jag har det på PC och att det är roligare på PC!! såna som er ska inte kommentera för det är bara i vägen dum kommentar Redigerad 20 juli, 2005 av inzajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Inzajt @ Vem e de som är dum ? Du säger att du har San Andreas på Ps2 men du vill ha en Savegame till PC och dom undrade varför, då kommer du med en massa onödiga kommentarer mot dom, förklara bara varför du skrev så helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vafan tror ni jag har det på PC och att det är roligare på PC!! såna som er ska inte kommentera för det är bara i vägen dum kommentar Tänk lite innan du gnäller o skyller på alla andra, du kan liksom se va du själv har skrivit så kanske du får en andledning till varför vi säger så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts