CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nån som är lite dum i huvudet kanske!? Alla spel är inte olagliga som Wolfenstein ET t.e.x... Han syftade antagligen på stavningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ja, det är olagligt... Ni som "röstade" nej, vilken sten har ni sovit under genom hela 2005? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 .inget är olagligt så länge man inte åker fast.. Det är olagligt, men vem bryr sig så länge man inte åker fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ja, eller detta kanske är en smaksak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Klart det är olagligt, om det inte är freeware eller ett spel som spelföretaget själva har valt o lägga ut gratis med alla rättigheter, btw det skiter jag i ja tankar ändå och det är inte stor chans o åka fast, ganska liten faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Klart det är olagligt, om det inte är freeware eller ett spel som spelföretaget själva har valt o lägga ut gratis med alla rättigheter, btw det skiter jag i ja tankar ändå och det är inte stor chans o åka fast, ganska liten faktiskt. Det finns ingen chans att åka fast!!! Det heter risk då! Eller du kanske tycker att det är en bra grej att åka fast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ursäkta mig. Det är inte "olagligt att ladda ner spel". Däremot är det "olagligt att ladda ner upphovsrättsskyddade spel". Om jag gör ett spel och släpper det som freeware så är det inte olagligt. Tänk ett varv till, era handdukshuvuden. Freeware, abandonware och shareware är lagligt att ladda ner. Att säga "spel är olagligt att lada ner" är som att säga "musik är olagligt att ladda ner", vilket är fel. Usch på er, era simpla människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Det finns ingen chans att åka fast!!! Det heter risk då! Eller du kanske tycker att det är en bra grej att åka fast? Nej tycker jag inte men du förstår nog själv vad jag menade. och med att tanka spel tror jag han menade vanliga spel som vanliga spelföretag gjort som säljs i affärer. och dom är olagliga o tanka för dom är upphovsrättsskyddade. Redigerad 19 juli, 2005 av Fargo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 och med att tanka spel tror jag han menade vanliga spel som vanliga spelföretag gjort som säljs i affärer. och dom är olagliga o tanka för dom är upphovsrättsskyddade. Härmed har jag bestämt att alla som röstat "Ja" här är dumdristiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nej tycker jag inte men du förstår nog själv vad jag menade. och med att tanka spel tror jag han menade vanliga spel som vanliga spelföretag gjort som säljs i affärer. och dom är olagliga o tanka för dom är upphovsrättsskyddade. Jag förstår att du tycker att det är bra att åka fast. Grejen är att det är många som gör fel på Chans och risk. Det ska inte vara så svårt att skilja dem åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag tyckte också att själva frågan i sig var lite konstig då det finns gratisspel, men eftersom jag vet vad han menade så röstade jag på "Ja"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag förstår att du tycker att det är bra att åka fast. Grejen är att det är många som gör fel på Chans och risk. Det ska inte vara så svårt att skilja dem åt? MEN GAH VAD VILL DU MIG? självklart är det inte bra o åka fast för att man har laddat ner ett spel/film/mp3-fil. jag sa fel ok? det heter liten risk, inte liten chans. Men stor skillnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 .nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts