walen Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 vilken av alla unique stunts är roligast skriv och motivera själv tycker jag stunt stället på bron mellan första och andra ön är roligast ps har nån kommit över bron på det unique stuntet på andra ön där man flyger ut på bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Unique stuntet på den trasiga bryggan i SSV är ganska tufft, hoppet vid bron i Staunton Island där man flyger över Callahan Bridge på tvären har jag inte klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag har klarat det på tvären med en Infernus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Gillar det på SSV när man ska flyga över dammen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag gillar hoppet under Callahan Bridge i hamnområdet en bit från Asuka där man hoppar över en Sektion vatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts