Hunter Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 2007. Bara så ni vet, man måste a Windows Vista för att kunna spela det. Eller XBox 360, som lilla jag. YESs jag som har windows vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 ÄNTLIGEN kommer det komma en ny trailer! Det har inte visats något nytt sedan E3 2006 men 15 Oktober 2008 så släpper Remedy en trailer som kommer visas på Bio i Finland (och borde släppas på Internet strax efter). De har dessutom släppt en Screen från Trailern som är Ingame och inte pre-rendered. http://www.brightfalls.net/uploads/2008/10/alan_wake_trailer08_shot01_1080p_jpeg.jpg Intervju med Sam Lake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Fan vad nice. Står dom kvar med beslutet att det kommer bara kunna köras på vista? Eller ska XP användare få också testa detta? Om det nu blir så bara vista användare kommer få köra det kommer dom släppa nån patch eller nåt så vi kan köra det på XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Om det nu blir så bara vista användare kommer få köra det kommer dom släppa nån patch eller nåt så vi kan köra det på XP? Ja, lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Detta ska jag lätt köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Intressant story och jävligt fina miljöer! Ska spelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Står säkert någonstans, men släpps det på alla konsoller eller enbart på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Står säkert någonstans, men släpps det på alla konsoller eller enbart på PC? Enligt Wikipedia, så släpps det på Xbox 360 och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Men gud vilket vackert spel! Både grafikmässigt och miljömässigt. Men, på alanwake.net står det ju "Exclusive for Xbox 360 and Windows Vista" Inget PS3 alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Muhahahaha nu kan alla ni som dissade Vista sitta där med ert XP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Muhahahaha nu kan alla ni som dissade Vista sitta där med ert XP... Vice vänta så ska du få se att de kommer släppa en XP patch för oss XP användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 (redigerad) Har bestämt mig för att skaffa 360 nu! Dels är det billigare plus att det finns så många bra exklusiva spel! Dead Rising, Crackdown, Saints Row och nu Alan Wake! Är det bara jag som tycker att den där lilla staden påminner väldigt mycket om Hope, staden som Rambo: First Blood utspelar sig i? http://sly1982.sl.ohost.de/gallery/hofields.jpg Striking! Redigerad 16 oktober, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Har bestämt mig för att skaffa 360 nu! Dels är det billigare plus att det finns så många bra exklusiva spel! Dead Rising, Crackdown, Saints Row och nu Alan Wake! Är det bara jag som tycker att den där lilla staden påminner väldigt mycket om Hope, staden som Rambo: First Blood utspelar sig i? http://sly1982.sl.ohost.de/gallery/hofields.jpg Striking! Finns tusentals sånna små staäder i USA. Fan jag hoppas dem inte säger nånting om vad det är som försigår i staden i Alan Wake så att det är ett mysterium till 100% tills man själv spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Kanske onödig bump men ändå. Synd att Alan Wake kanske inte kommer till PC och till PS3 så är det nerlaggt så vitt jag vet. Läste även på FZ nu är det Microsoft som kommer avgöra PC versionen om det blir ett eller inte. I början av månaden rapporterade vi om att allt fokus i utvecklingen av Alan Wake ligger på att få klart spelet till Xbox 360. I nuläget är det därför oklart när, och om, en pc-version kommer att släppas. När fansajten BrightFalls.net mailade Remedy Entertainment om saken fick de till svar att det var helt och hållet upp till utgivaren Microsoft att bestämma men att en simultan release är omöjlig i den här sena fasen av utvecklingen. De var också snabba att tillägga att de skulle älska att se en pc-version i händerna på deras trogna fans men att det återigen inte är deras beslut. It’s true – Remedy comments on No PC version rumors. A bit of bad news for those out there who are looking to play Alan Wake on the PC. Remedy recently confirmed that Alan Wake is currently in development for Xbox 360 only and that plans for a PC version are now entirely up to their publisher, Microsoft. “Thank you for your continued interest in Alan Wake. It is accurate that we are currently working exclusively on the Xbox360 version of Alan Wake. PC plans are currently open, and therefore it’s safe to say that at least a simultaneous launch with the Xbox version will not happen at this late stage. Remedy has a deep heritage in PC gaming and would love to see a PC version available to its PC followers, ultimately however this decision lies with our publisher.” We’ve also taken the time to update the FAQ to correctly reference the new situation. Går även att läsa här om att Microsoft vill få död på PC spelandet iallafall av det jag har fattat. Alan Wake 2 Alan Wake MS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Jag hatar när stora företag hindrar bra spel från att släppas! Vi gamers bryr oss inte ett skit om era jävla tvister! GE OSS VÅRA FUCKING SPEL BARA!!!! Förlåt, men jag blir bara så förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Kan ju vara så att de var tvugna att vänta med PC versionen för att kunna få ut XBox 360 versionen tidigare och inte behöva vänta ewtt par år till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 (redigerad) Edit: naaaeejj fuck it Redigerad 19 juli, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 (redigerad) Såg att det fanns gameplay från E3. Är riktigt sugen på detta nu! Redigerad 26 juli, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 (redigerad) Såg att det fanns gameplay från E3. Är riktigt sugen på detta nu! Är också sugen men väntar på svar från Microshit hur det blir med PC versionen :/ Redigerad 26 juli, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Jag kollade på E3-videon och mina förväntningar sjönk till bottnen. Det ser ju skittråkigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts