Jojje Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jävlar vad det ser snyggt ut. Personligen älskar jag skräckspel och liknande, så jag kommer nog skaffa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jävlar vad det ser snyggt ut. Personligen älskar jag skräckspel och liknande, så jag kommer nog skaffa detta. W0rd. Jag ska också skaffa det. Kanske också värt ett köp när det är våra grannar som gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jo, Norden äger! Speciellt Norge, Sverige och Finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Synd att Microsoft köper upp spelvärlden, detta spel verkar bli väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Synd att Microsoft köper upp spelvärlden, detta spel verkar bli väldigt bra. Ungefär som Sony köpte GTA för en viss tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Ungefär som Sony köpte GTA för en viss tid... Mjo, men det kom till Xbox senare. Jag hoppas verkligen det är samma med Alan Wake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Mjo, men det kom till Xbox senare. Jag hoppas verkligen det är samma med Alan Wake. Sant, vore trevligt om Alan Wake kunde komma åtminstone lite senare till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Sant, vore trevligt om Alan Wake kunde komma åtminstone lite senare till PS3. Ingen som vet om dom skrivit något avtal med Microsoft eller liknande? Annars vore det väl konstigt om det inte dök upp på playstation tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Sant, vore trevligt om Alan Wake kunde komma åtminstone lite senare till PS3. I HELVETE! Ner med konsoler! Hörde du inte vad Phil Harrison sade? De på Sony tror att PC-spelandet dör ut i och med PS3:ans release. Idioter säger jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 I HELVETE! Ner med konsoler! Hörde du inte vad Phil Harrison sade? De på Sony tror att PC-spelandet dör ut i och med PS3:ans release. Idioter säger jag! Jo helvete, klart det vore kul. Nej, jag föredrar konsol före PC. Det gör de säkert inte, är helt två olika saker. Jag tror inte folk slutar spela PC-spel bara för att det kommer en ny konsol från Sony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Jag tror inte folk slutar spela PC-spel bara för att det kommer en ny konsol från Sony. Nej, verkligen inte. Som vanligt när en konsol släpps så tycker man den är asbra och snygg grafik osv. Men efter några månader blir den ägd av en ny PC. Redigerad 2 juni, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Nej, verkligen inte. Som vanligt när en konsol släpps så tycker man den är asbra och snygg grafik osv. Men efter några månader blir den ägd av en ny PC. Ja, men folk slutar ju inte spela PC-spel för det. Kraftmässigt kanske, men för mig är det känslan som räknas och jag tycker konsol är så mycket bättre när det kommer till att spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag tror inte folk slutar spela PC-spel bara för att det kommer en ny konsol från Sony. Ny konsol som inte många vill köpa efter sitt höga pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Tycker FPS spel är mycket bättre på dator, medans tex sport och racing är roligare på konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Alan Wake: PC, XBox 360.m Tyvärr inget PS3 eftersom Microsoft är med och utvecklar det. Demo presentation av ljus och fysik på PC Trailer 1-2 Tornadon var cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Alan Wake: PC, XBox 360.m Tyvärr inget PS3 eftersom Microsoft är med och utvecklar det. Demo presentation av ljus och fysik på PC Trailer 1-2 Tornadon var cool. Dom ser ut som The village Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jo, de gör det. Ska bli väldigt intresant att spela. Jag hoppades hitta en video av det spelabara demo men det fanns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Verkar vara ett intressant spel, snygg grafik. Ett av dom första spelen som använder Direct X 10 tror jag, det kräver väl en hel del av datorn också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 När släpps detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 När släpps detta spel? 2007. Bara så ni vet, man måste a Windows Vista för att kunna spela det. Eller XBox 360, som lilla jag. Artikel om händelser i ett demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts