Xemtoth Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det här stod på GTASanAn.com : If you get wasted whilst dating Katie, she will you let you keep your weapons when you are released Och nu kommer frågan, Är det bara medans man har henne på dejt eller så länge man e tillsammans med henne? att man får ha kvar vapnerna när man dött. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det här stod på GTASanAn.com : If you get wasted whilst dating Katie, she will you let you keep your weapons when you are released Och nu kommer frågan, Är det bara medans man har henne på dejt eller så länge man e tillsammans med henne? att man får ha kvar vapnerna när man dött. Tacksam för svar Så länge man är tillsammans med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Så länge man är tillsammans med henne. Så om jag får knoghjärn, och vill bli av med det, kan jag inte bli av med det för att jag aldrig kan bli av med mina vapen?? :'( kan ma få bort knoghjärnet på något annat sätt om man råkar få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Så om jag får knoghjärn, och vill bli av med det, kan jag inte bli av med det för att jag aldrig kan bli av med mina vapen?? :'( kan ma få bort knoghjärnet på något annat sätt om man råkar få det? Nej. Hatar också knogjärnet. Jävligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Döda henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Om polisen tar dig har du väl inte kvar vapnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Om polisen tar dig har du väl inte kvar vapnen? Ajuste! Tack för... ja va ska jag säga...på pekningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Va e det för fel på knogjärnet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Om polisen tar dig har du väl inte kvar vapnen? Men det funkar bara om man inte har hon Barbara, har man hon så behåller man väl vapnena då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ajuste! Tack för... ja va ska jag säga...på pekningen Aa som _thule_ sa så om du har barbara så har du nog kvar dom ändå.. Men det måste ju finnas något sätt att få bort som på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 De finns ju en fin knapp som heter TAB (tror ja de e på PC) och L1 på PS2. Om ni inte vill ha knogjärnet så byt ut det mot ett vapen ni vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 De finns ju en fin knapp som heter TAB (tror ja de e på PC) och L1 på PS2. Om ni inte vill ha knogjärnet så byt ut det mot ett vapen ni vill ha. Men det finns j uinget som ersätter kongjärnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Haha ojdå :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 kongjärnet Haha , "Kongjärn". Ursäkta, udda humor just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Så ni vet att när man har 100% så går vapnena aldrig bort..går dom bort om man dödar henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men det funkar bara om man inte har hon Barbara, har man hon så behåller man väl vapnena då också? Jag har aldrig fått behålla vapen när jag har dejtat alla tjejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Va e det för fel på knogjärnet?? Störande att ha ett Knogjärn istället för sin egna hand...det stör mig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Störande att ha ett Knogjärn istället för sin egna hand...det stör mig bara Knogjärnet är ju på sin egna hand xP Det är ju samma hand fast med en extra sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Knogjärnet är ju på sin egna hand xP Det är ju samma hand fast med en extra sak Känns ändå fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts