jimtheman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Varför finns det inga patriot fordon som åker runt? jag tycker att det skulle ha varit som i gta3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I Gta sa använder sig bara millitären utav Patriot.. men jag håller med det hade varit roligare om den åkte på gatorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Joo,håller med... Men det är kanske att det inte är lika realistiskt med att dom kör runt? Enda gången jag sett en Patriot utanför en Militärbas är faktiskt ***SPOILER*** Johnny Sindacco uppdraget där man ska hämta Johnny från sjukhuset så står en Patriot ALLTID där i parkeringen. Vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Denna kommer säkerligen bli låst p.g.a dålig Titel. SOM VANLIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts