Tux Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Finns det nån svenk counter-strike server som alla hör i gtasajten spelar i? eller kanske ni känner till nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Finns det nån svenk counter-strike server som alla hör i gtasajten spelar i? eller kanske ni känner till nån? 1. det finns en klistrad cs-tråd. 2. nej, det finns ingen "GTAsajten-server" 3. det finns tonvis med svenska servrar! sök, unge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Finns det nån svenk counter-strike server som alla hör i gtasajten spelar i? eller kanske ni känner till nån? Nee, tror det inte finns några servrar alls. Så det är lika bra du skickar account info till P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tills P-C... varför ska jag gå och söka och hitta en svensk server där det finns 2 tyskar och 1 dansk?!!!!!! jag tänkte fråga om det fanns nån speciel server här hos gtasajten som hamster paj... men det finns ej... du behöver ej kalla mig unge... du kan ju vara cp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tills P-C... varför ska jag gå och söka och hitta en svensk server där det finns 2 tyskar och 1 dansk?!!!!!! jag tänkte fråga om det fanns nån speciel server här hos gtasajten som hamster paj... men det finns ej... du behöver ej kalla mig unge... du kan ju vara cp... Men herregud, ta inte illa upp. Tyvärr så är GTAsajten inte hamsterpaj. Och tyvärr så finns det inga servrar som garanterar att det bara finns svenskar inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men herregud, ta inte illa upp. Tyvärr så är GTAsajten inte hamsterpaj. Och tyvärr så finns det inga servrar som garanterar att det bara finns svenskar inne. Okej... TACK! du kunde svarat så innan ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts