Jump to content

Problem med sömn?

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Går jag och lägger mig mellan 1-4 så vaknar jag vid 12:00-12:30. Det funkar. Fast jag ska försöka vakna lite tidigare framöver. Så att inte den hela spännande dagen försvinner... Måste ju sitta vid datorn/titta på Nickelodeon/käka makrill nån gång och det ska göras på dagen... Åh, ljuva sommarlov!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aahh älska att kryppa ner i en varm sän när det är minus grader i rummet i övrigt... :huh:

MINUSgrader?. Det är väl å ta i?. Minusgrader är ju faktist ganska lågt.

Jag föredrar Kylskåps"värme" :P. Fast det kan vara normaltemperatur i rummet men då ska sängen vara helt orörd och sval.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MINUSgrader?. Det är väl å ta i?. Minusgrader är ju faktist ganska lågt.

Jag föredrar Kylskåps"värme" :P. Fast det kan vara normaltemperatur i rummet men då ska sängen vara helt orörd och sval.

Nja, Kylskåp då... menade minus grader utomhus med öppen dörr/fönster :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sömnproblem? Jag? INTE!

Jag är vaken i 48-timmar tills folk börjar klaga på att jag verkar full (*host* Spokplumpen och pottzork), sen stapplar jag hemåt och somnar på mage i en fåtölj och sover tills nån väcker mig nästa dag... SÅ funkar jag :o

Bläh... nu e det försent att gå o lägga sig... får bli Gibb idag igen... :( OMFG va dum jag är :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor