GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ska noh lägga mig nu snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nej, har inga sömnproblem. Kan dock vara vaken ett jävla tag innan jag blir trött. Det jobbiga är också att när jag är trött är jag oftast hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har haft sömnproblem sen jag var typ 5-6 år. jag går på piller från läkare nu och det har jag gjort i typ 8 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Av nån riktigt konstigt jäkla annledning vaknar jag _alltid_ mellan 08;45-09;15 =/ skit sjukt, iofs somnar jag om, men jag vaknar till runt den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Går jag och lägger mig mellan 1-4 så vaknar jag vid 12:00-12:30. Det funkar. Fast jag ska försöka vakna lite tidigare framöver. Så att inte den hela spännande dagen försvinner... Måste ju sitta vid datorn/titta på Nickelodeon/käka makrill nån gång och det ska göras på dagen... Åh, ljuva sommarlov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Är uberparanoid... Hör jag ett knak öppnar jag ögonen. Så funkar jag. Tar minst en timme för mig att somna. Nästan alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Sömnproblem? Jag? INTE! Jag är vaken i 48-timmar tills folk börjar klaga på att jag verkar full (*host* Spokplumpen och pottzork), sen stapplar jag hemåt och somnar på mage i en fåtölj och sover tills nån väcker mig nästa dag... SÅ funkar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kollar på film från 9 till 11. sen spelar jag cs och wow till 2-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Svårt å sova om det är varmt, så är det nog för det flesta, men är det KALLT, så är det jätte skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Svårt å sova om det är varmt, så är det nog för det flesta, men är det KALLT, så är det jätte skönt Aahh älska att kryppa ner i en varm sän när det är minus grader i rummet i övrigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nej har inga sömnproblem pga att jag har en skön säng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Aahh älska att kryppa ner i en varm sän när det är minus grader i rummet i övrigt... MINUSgrader?. Det är väl å ta i?. Minusgrader är ju faktist ganska lågt. Jag föredrar Kylskåps"värme" . Fast det kan vara normaltemperatur i rummet men då ska sängen vara helt orörd och sval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 MINUSgrader?. Det är väl å ta i?. Minusgrader är ju faktist ganska lågt. Jag föredrar Kylskåps"värme" . Fast det kan vara normaltemperatur i rummet men då ska sängen vara helt orörd och sval. Nja, Kylskåp då... menade minus grader utomhus med öppen dörr/fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Nja, Kylskåp då... menade minus grader utomhus med öppen dörr/fönster Kylskåp har ju ungefär 8-10 C. Då är det ju lugnt, brukar jag också gilla. fast min mor och elleräkningarna brukar inte gilla det. Redigerad 19 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Sömnproblem? Jag? INTE! Jag är vaken i 48-timmar tills folk börjar klaga på att jag verkar full (*host* Spokplumpen och pottzork), sen stapplar jag hemåt och somnar på mage i en fåtölj och sover tills nån väcker mig nästa dag... SÅ funkar jag Bläh... nu e det försent att gå o lägga sig... får bli Gibb idag igen... OMFG va dum jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kollar på film från 9 till 11. sen spelar jag cs och wow till 2-3 Typ så gör jag med. Vilken wow realm spelar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hade svårt att sova igår för ovanligheternas skulle fast det berodde nog på att jag la mig tidigare än vad jag brukar + att minns fönster var stängt och jag hade värsta feta täcket så jag svettades ihjäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Typ så gör jag med. Vilken wow realm spelar du på? Dunemaul fast det är rätt tråkigt att inte ha nån kompis att lira med. ska kanske försökta transfera min te bladefist. till thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Gud vad alla lägger sig sent Jag lägger mig kl 8 på vardagarna och 9 på helgerna... :"> Lägger jag mig senare blir mamma jätte arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts