GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Någon mer med sömnproblem? Jag har hheh har inte lagt mig än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har, kan sova i 24 timmar om ingen väcker mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Vaknade vid 20:00 igår kväll och har inte gått o lagt mig än Edit: stav stav cykelpaj Redigerad 18 juli, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har, kan sova i 24 timmar om ingen väcker mig Jag sover 12 timmar senn vaknar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Om det är varmt i hos mig sover jag itne, är det svalt somnar jag som en stock. Men jag har legat somnlös och tänkt många nättrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jo, lite sömn problem har jag väl. Men inte allvarliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag sover 12 timmar senn vaknar jag 12 timmar e inget problem .. mitt rekord e att sova i 30 timmar.. orkar inte gå upp ur sängen vissa dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Någon mer med sömnproblem? .jepp, kan fan aldrig sova :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nope jag sover oftast 10 timmar varje natt men en grej som är skum är att när jag har druckit (alkohol asså) så går jag alltid upp astidigt typ lägger mig vid 3 på natten och går upp 11 på morgonen alla jag känner sover längre när de druckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kan itne sova nu när det är så varmt och när man inte vet vad som händer med tjejen. Fast, hon kan inte heller sova så. det blir smsparty på kvällarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har vänt på hela dygnet uppåner. Så när jag tänker gå å sova (4-5) så går det inte. Brukar sätta på en film på tvn framför min säng, lägga mig skönt , kolla, somna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I början av 2005 hade jag väldigt svårt att sova men nu har jag inte problem med det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Igår...fyfan...kvävdes...kunde inte sova...fick sova typ 4 timmar, sen skulle jag till joobet. Woohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nope jag sover oftast 10 timmar varje natt men en grej som är skum är att när jag har druckit (alkohol asså) så går jag alltid upp astidigt typ lägger mig vid 3 på natten och går upp 11 på morgonen alla jag känner sover längre när de druckt Så är det för mig med. typ kommer hem 2 kanske och sen typ går upp 8 och är skitpigg när jag har drukigt(Stava=/) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 .jepp, kan fan aldrig sova :'( Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nej, inte alls. Somnar direkt när jag lagt mig oavsett om det är svalt eller jättevarmt. Sen sover jag minst 10 timmar om ingen väcker mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kräver extrem kyla för att kunna sova. En natt i mitten av december har jag fönstret vidöppet, trivs bäst då, så jag har stora svårigheter att sova nu på sommaren. Blir väl att man går till sängs någon gång runt fyra på natten, och vaknar framåt tio-elva. It's all good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Brukar alltid gå upp nångång mellan 8-10.. kvittar när jag sommnar.. sommnar jag 4 så går jag ändå upp vid 8.. kan inte sova länge Fast om jag sommnar om så blir de allt ligga kvar i nån timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Igår...fyfan...kvävdes...kunde inte sova...fick sova typ 4 timmar, sen skulle jag till joobet. Woohoo. Det där känner jag igen från imorse. Fast jag fick nog 5 timmar om jag hade tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har bara sovproblem när det är varmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts