HoMeR Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kan nån lägga upp en karta på alla hus som går att råna har inte orkat leta själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det ser du väl sj? Det är gula pilar på dom husen du kan råna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det är väl bara att åka runt och kolla? Vore ganska jobbigt att märka ut på en karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det är väl bara att åka runt och kolla? Vore ganska jobbigt att märka ut på en karta. Brukade ha problem att hitta hus att råna förut, kanske han har nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Finns det fler vans som man kan använda än den som finns vid gymmet i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Finns det fler vans som man kan använda än den som finns vid gymmet i Los Santos? Det finns en i varje stad, vet dock inte vart dom ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det finns en i varje stad, vet dock inte vart dom ligger. Karta över bilar i SA. Här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 . http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...vehicle-map.gif Ringade in vart dom finns så det blir lättare att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 HOWHOW @ Du missade en Boxville, lite till höger på Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) . http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...vehicle-map.gif Ringade in vart dom finns så det blir lättare att hitta. HOWHOW; Du vet att du kan sätta den där bilden inom "img" taggarna så syns bilden i posten så här: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/gtasa-vehicle-map.gif EDIT: vad stor den var. Säg till om jag ska ta bort den... Redigerad 18 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ni har fortfarande missat en Boxville till höger i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har inte missat nåt. Jag bara postade om kartan lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jasså på så vid, då får jag väl ringa in den själv då . EDIT : hittade en till som jag plitar dit. http://img317.imageshack.us/img317/6954/gtasavehiclemap2za.gif Redigerad 18 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 HOWHOW; Du vet att du kan sätta den där bilden inom "img" taggarna så syns bilden i posten så här: *Bilden* EDIT: vad stor den var. Säg till om jag ska ta bort den... Suck, tror du inte att jag vet det? Jag la den som en adress istället för att en bild skulle ta upp hela tråden, och förstöra dagen för stackars modemare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Suck, tror du inte att jag vet det? Jag la den som en adress istället för att en bild skulle ta upp hela tråden, och förstöra dagen för stackars modemare. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det är förövrigt bara dom bilarna som har en ring framför namnet som startar uppdrag... dom andra bara står där... alltså är det en per stad... en vid gymmet i LS en vid Kines Gymmet i SF och en vid den nedre av dom högraste avfarterna från LV ringroad i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockma Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Måste man klara burglary grejen för att kunna få 100 %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Måste man klara burglary grejen för att kunna få 100 %? Ja och snälla försök att inte dra upp gamla trådar. Min 1000 post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja och snälla försök att inte dra upp gamla trådar. Min 1000 post .. Och hade han startat en ny tråd för att fråga det så hade du sagt att han skulle söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts