Hitman_in_north Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 kolla hären ny Svensk super mobil eller vad verkar ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 gammla nyheter... jag ska köpa den när den kommer ut, men jag har inte förbokat någon neonode's hemsida inte så mycket info än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 JA VILL PÅPEKA http://svg.st/52235224.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Men för i helvete ge dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 JA VILL PÅPEKA http://svg.st/52235224.jpg jag tyckte den va rolig fast spamig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Nu får du faktist ta och skärpa dig XeLorion, den senaste tiden har du använt ett väldigt ovårdat språk i dina inlägg och nu postar du en provocerande bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Nu får du faktist ta och skärpa dig XeLorion, den senaste tiden har du använt ett väldigt ovårdat språk i dina inlägg och nu postar du en provocerande bild. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 har ni inge humor ts.s.t.s... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 har ni inge humor ts.s.t.s... jo... men ibland går det för långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 JA VILL PÅPEKA http://svg.st/52235224.jpg O vad har det med mobiler att göra??? Jävla fag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 oh d stod fel på bilden d skulle stå stellhell is gay förlåt för felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 oh d stod fel på bilden d skulle stå stellhell is gay förlåt för felet Nu har ni anledningar nog att banna fanskapet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Nu har ni anledningar nog att banna fanskapet... jo... BANNA HONOM!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jo... BANNA HONOM!!!!!!!!!!!! Får ta och stämma in!...På senare tid har han "trackat" ner på folk rätt mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Hm, jag kan bara säga att du är ruskigt nära en banning XeLoriOn. Jag kan tyvärr inte banna folk på forumet utan bara på själva GTAsajten, men jag har skickat ett PM och du kommer definitivt få en varning, så om du inte skärper dig direkt blir du bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Han har redan fått en varning men han lyssnade tydligen inte BANNED! Hm, en vecka får det bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts