mooze Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Mmm.. Satt o försökte få hotcoffee skiten att funka o nu har jag tappat bort mina savefiler.. Jag var i uppdraget efter skördetröskan på Badlands om nu någon hade en fil som är iaf. i närheten??? Sen är jag inte riktigt säker på vilka filer det är eftersom det finns script mapp på 2 ställen.. men men.. Det hittar jag nog här om ingen har en fanatisk lust att plita ner det igen... kingmooze@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Mmm.. Satt o försökte få hotcoffee skiten att funka o nu har jag tappat bort mina savefiler.. Jag var i uppdraget efter skördetröskan på Badlands om nu någon hade en fil som är iaf. i närheten??? Sen är jag inte riktigt säker på vilka filer det är eftersom det finns script mapp på 2 ställen.. men men.. Det hittar jag nog här om ingen har en fanatisk lust att plita ner det igen... kingmooze@hotmail.com Det är ju inte långt in i spelet, kör om, går snabbt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Dit kommer då på under en timme om du spelar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mooze Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jojo.. Jag hade fått upp statsen ganska rejält o så.. Antagligen spelar ni andra snabbare än mig.. Får man hoppas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jojo.. Jag hade fått upp statsen ganska rejält o så.. Antagligen spelar ni andra snabbare än mig.. Får man hoppas.. Men statsen går ju också att få upp rätt fort. Speciellt när man tränar musklerna. Redigerad 18 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts