Crouching.tiger Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Förstå hur du tänker. Men jag tror inte man tänker så mycket, man bara gör. Med det menar jag att man bara springer, försöker att komma ut. Fy fan! tänk er att man håller på att kvävas av röken eller nåt och tar sig uppåt istället för neråt. kanske enda upp till taket. och sen känna, höra och se hur skyskrapan kollapsar under en. vet att det är fel uttryck, men jag säger det ändå: Mäktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Fy fan! tänk er att man håller på att kvävas av röken eller nåt och tar sig uppåt istället för neråt. kanske enda upp till taket. och sen känna, höra och se hur skyskrapan kollapsar under en. vet att det är fel uttryck, men jag säger det ändå: Mäktigt Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Anmärk inte hela tiden. Vissa har väl lätt för stavning och andra inte. Jag suger förövrigt på stavning Hur hade du då tänkt lära dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Har själv en film som jag har hittat i buskarna *host*, där någon amatörfilmare eär ute med sin familj och filmar, så får han syn på flygplanet och verkar tycka att det skulle vara kul o ha me de eller nått, och det är de första planet som flyger in i WTC han filmar, lite senare så kommer de andra, han får med båda flygplanena perfekt, riktigt läskigt. Edit : Ungefär som om han visste vad som skulle hände, för han knäpper på kameran och så tar de ungefär bara 30 sek, sen så kommer flygplanena. Redigerad 19 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har själv en film som jag har hittat i buskarna *host*, där någon amatörfilmare eär ute med sin familj och filmar, så får han syn på flygplanet och verkar tycka att det skulle vara kul o ha me de eller nått, och det är de första planet som flyger in i WTC han filmar, lite senare så kommer de andra, han får med båda flygplanena perfekt, riktigt läskigt. Edit : Ungefär som om han visste vad som skulle hände, för han knäpper på kameran och så tar de ungefär bara 30 sek, sen så kommer flygplanena. Och filen heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag vet inte använde *host* oDC *Host*. Då hette den bara något med World Trade Center Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Edit : Ungefär som om han visste vad som skulle hände, för han knäpper på kameran och så tar de ungefär bara 30 sek, sen så kommer flygplanena. Ja eller så är det bara klippt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja eller så är det bara klippt. Haha klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts