Jump to content

Kan nån hjälpa mig hitta

Vice.
 Share

Recommended Posts

Förstå hur du tänker. Men jag tror inte man tänker så mycket, man bara gör.

Med det menar jag att man bara springer, försöker att komma ut.

Fy fan! tänk er att man håller på att kvävas av röken eller nåt och tar sig uppåt istället för neråt. kanske enda upp till taket. och sen känna, höra och se hur skyskrapan kollapsar under en. vet att det är fel uttryck, men jag säger det ändå: Mäktigt :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har själv en film som jag har hittat i buskarna *host*, där någon amatörfilmare eär ute med sin familj och filmar, så får han syn på flygplanet och verkar tycka att det skulle vara kul o ha me de eller nått, och det är de första planet som flyger in i WTC han filmar, lite senare så kommer de andra, han får med båda flygplanena perfekt, riktigt läskigt.

Edit : Ungefär som om han visste vad som skulle hände, för han knäpper på kameran och så tar de ungefär bara 30 sek, sen så kommer flygplanena.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har själv en film som jag har hittat i buskarna *host*, där någon amatörfilmare eär ute med sin familj och filmar, så får han syn på flygplanet och verkar tycka att det skulle vara kul o ha me de eller nått, och det är de första planet som flyger in i WTC han filmar, lite senare så kommer de andra, han får med båda flygplanena perfekt, riktigt läskigt.

Edit : Ungefär som om han visste vad som skulle hände, för han knäpper på kameran och så tar de ungefär bara 30 sek, sen så kommer flygplanena.

Och filen heter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor