Vice. Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jag har letat runt på internet efter de nyhets filmer där de i direktsändning filmar när flyplanen flyger in i WTC! Dock har jag inte hittat dem! vet någon en sida där man kan se dem!? Hade varigt tacksam för det! Ha det gytt alla på forumet! Vice. Redigerad 18 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 *host*Leta i en...*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 "Host*leta i en...*" ??? tack för hjälpen det ska jag göra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) "Host*leta i en...*" ??? tack för hjälpen det ska jag göra!? Jag tror att han menar att du ska leta i en "buske", vilket är en hemsida där man kan ladda ner upphovsrättskyddat material. Men han verkar för feg för att säga det. Man begår inga regelbrott om man inte länkar eller så. Redigerad 18 juli, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Åh, okej! Men det jag letar efter är inte Farenheit 911, utan de videosekvenser som visades på nyheterna, aktuellt mm. Direktsändningarna... De kan inte vara upphovsrättskyddat??? Det är ju nyheter! Jag kolllade på tv4.se men där fanns de inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nu är till och med altavista din vän http://se.altavista.com/video/results?q=WT...f=other&mvd=all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nu är till och med altavista din vän http://se.altavista.com/video/results?q=WT...f=other&mvd=all Tusen tack! Jag söker alltid på dogpile, trodde den var bäst men tydligen inte! Tack än, än gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Får man fråga vad du ska ha det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Får man fråga vad du ska ha det till? Han ska runka till det fattar du väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Han ska runka till det fattar du väl! Oj vad rolig man kan vara.. Förlorade faktist en släkting i WTC tragedin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Han ska runka till det fattar du väl! Som Ace säger... Du ju riktigt skojig du... Får jag bli din kompis!? Eftersom du är väldigt ung och trottsig så ska jag förklara för dig varför jag vill se filmerna! Det är för att jag tycker att det verkligen är intressant och fruktansvärt det som hände! Helt otroligt att det verkligen är ett plan som flyger in i WTC! Man tror nästan att det är fejkat! Fruktansvärt att så många omkom. Man undrar vad de tänkte de sista minutrarna... Tänk att sitta i Hus Nr 2 och se Nr 1 brinna... Sån panik! Stackars människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Som Ace säger... Du ju riktigt skojig du... Får jag bli din kompis!? Eftersom du är väldigt ung och trottsig så ska jag förklara för dig varför jag vill se filmerna! Det är för att jag tycker att det verkligen är intressant och fruktansvärt det som hände! Helt otroligt att det verkligen är ett plan som flyger in i WTC! Man tror nästan att det är fejkat! Fruktansvärt att så många omkom. Man undrar vad de tänkte de sista minutrarna... Tänk att sitta i Hus Nr 2 och se Nr 1 brinna... Sån panik! Stackars människor! Förstå hur du tänker. Men jag tror inte man tänker så mycket, man bara gör. Med det menar jag att man bara springer, försöker att komma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Får jag bli din kompis!? Sorry, vill inte vara din kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Förstå hur du tänker. Men jag tror inte man tänker så mycket, man bara gör. Med det menar jag att man bara springer, försöker att komma ut. Tror du har rätt! Har hört att kroppen har ett slags försvar som stänger av allt om man handlar bara genom instinkt! Men FY F*N, har ni sett filmerna?! Det är helt sjukt! Jag mår illa när jag ser det! Stackars j*vla människor! Man ser bättre på sidan 10-14. Där har sevila filmat underifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Där har sevila filmat underifrån! Cevila Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Cevila Civila? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Cevila Civila *EDIT* Argh, Bullet hann före! Redigerad 18 juli, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jaja jag e inte så där jätte bra på att stava heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Civila *EDIT* Argh, Bullet hann före! HAHAHAH! PWND MUTHAFUCKAH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Civila? Anmärk inte hela tiden. Vissa har väl lätt för stavning och andra inte. Jag suger förövrigt på stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts