alexzander Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Som tråd titeln antyder så topicen om dumma rent av korkade sakerdu jort.... (en massa stav fel men det skiter jag i) Redigerad 18 juli, 2005 av alexzander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Inget typ. Är en duktig pojke och gör bara bra saker, det är alla andra som gör fel. Redigerad 18 juli, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Inget typ. Är en duktig pojke och gör bara bra saker, det är alla andra som gör fel. LoL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har gjort en del korkade saker, orka nämna alla. Men en gång när jag var yngre så trodde jag att alla dom filerna i Windows-mappen som typ hette gui och sånt var virus. Så jag tog bort dom och senare gick det inte att sätta på datan Men då tog vi Recovery Skivan och återhämtade datan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Har gjort en del korkade saker, orka nämna alla. Men en gång när jag var yngre så trodde jag att alla dom filerna i Windows-mappen som typ hette gui och sånt var virus. Så jag tog bort dom och senare gick det inte att sätta på datan Men då tog vi Recovery Skivan och återhämtade datan Haha När jag var typ 6 år trodde jag att man skulle få mer bilar i mitt spel om man ändrade i windows och sånt... sen gick det bl. a inte att få upp startmenyn...:"> Redigerad 18 juli, 2005 av Stoffe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Gick upp inatt för att ta nått och dricka öppnade kylen och tog närmsta mjölk packet (trodde jag) halsade upp halva packetet och merkte att det smaka skit och så "a-fil" ush... Redigerad 18 juli, 2005 av alexzander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gick upp inatt för att ta nått och dricka öppnade kylen och tog närmsta mjölk packet (trodde jag) halsade upp halva packetet och merkte att det smaka skit och så "a-fil" ush... En gång när min mamma varit på semester(hon var ju bara 12 år då)så var hon jättetörstig, hon tog första bästa(eller ja) mjölkpaket och började halsa... enda felet var att mjölken var en sisådär tre veckor för gammal... hon spydde rakt ut där hon stod Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Får se nu... en gång så drack jag av nåt jag trodde var milkshake som stog i vårt kylskåp det var i en mc donalds-mugg det typ smakade lök BLÄ!!! och en gång när jag och några kompisar åkte spårvagn (vi skulle bara åka 3 hållplatser) så planka vi och blev tagna av kontrollanter nåt som hade kostat 10 kr kosta i stället 800 kr, wiihiee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Slagit till min lillebrorsa, man får tvångstankar. eller något, när man hör att han ligger och grinar. Bråkat med tjejen. (Fast vi är kompisar 4everandever.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 ** http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29864&hl= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 ** http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29864&hl= W0rd *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Låst? så bra att den är det... Redigerad 18 juli, 2005 av alexzander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gamla goa StellHell. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Låst? så bra att den är det... It was a joke you stupid fjortis. Det va det dummaste jag har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts