fralle88 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Har klarat hela spelet nu och håller på att ta över alla områden men det är en del områden som är så små att jag inte hittar någon att börja skjuta på. Någon som vet hur man kan göra för att lösa det. http://de.elajt.se/~kevin/hannes/sidan/gtasa_map.JPG Se bilden för vilka områden jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är bara att vänta tills du ser några gubbar på just det området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fralle88 Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Problemet är ju bara det att det aldrig kommer någon. Jag väntar och kör runt med bilen flera varv med det kommer aldrig någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Problemet är ju bara det att det aldrig kommer någon. Jag väntar och kör runt med bilen flera varv med det kommer aldrig någon Jo, jag förstod det. Men kör inte runt i bil utan gå istället. Då brukar det finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Får jag låna din topic (istället för att göra en ny när det handlar om samma sak)? Hur tar man över områden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Får jag låna din topic (istället för att göra en ny när det handlar om samma sak)? Hur tar man över områden?? Det introduceras för dig under ett av ryders uppdrag. Efter det är det bara att skjuta ner ett par gäng medlemmar för att börja kriga. Men det går bara i början och slutet, inte under tiden i san fierro och las venturas. Redigerad 18 juli, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fralle88 Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Du kollar bara på kartan över Los Santos och de delar som har lila eller gul färg över sig åker du till och letar upp gäng snubbar. De står oftast i grupper och skjuter på dig när du kommer nära. När du har dödat tre stycken av dem kommer området att börja blinka och fiendena kommer upp på kartan så du vet var de är. När du har skjutit alla fiender så står det något i stil med att du har klarat först vågen. Sedan kommer ytterligare en våg och då är det bara att göra samma sak igen. Efter att ha klarat av tre vågor så är området ditt och det kommer att vara grönt istället för lila eller gult (beroende på vad det var innan). Du kan inte alltid ta över områden det är bara efter uppdraget "the green sabre" och senare mot slutet av spelet när man kommer tillbaka till Los Santos. Me man vet att man kan ta över områden och stan är uppdelad i olika färjade rutor (gröna som är ens egna och sedan lila och gula). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Händer det något specielt när man tar över alla områden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Händer det något specielt när man tar över alla områden? Nope, inget speciellt. Du får dock mer respekt, och mer pengar vid CJ's hus. Ajo, och så kommer ingen nånsin attackera dina områden igen. Frid och fröjd i Los Santos! Grove street 4 life niggah! Redigerad 18 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ja lånar tråden till att fråga en sak. Jag har tagit över dom mesta områdena, sen skulle ja ta över ett gult område (va gänget nu än heter ) Jag gick in i områdat o började skjuta ner gängmedlemmar utav bara fan rent ut sagt. Men de startades inget gängkrig, så efter att jag skjutit slut på min MP5:as skott så lessnade jag o sprang därifrån.. Va kan ja ha gjort för fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Dom var inte inne i det gula området.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fralle88 Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har tagigit över alla områdena nu. Det hjälpe med att gå runt istället för att köra bil. Ett tips är att kolla bilarna som kör omkring. Det sitter oftast gängsnubbar i dem och då är det bara att dra ut dem och sedan skjuta på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Dom var inte inne i det gula området.. Jo, jag stod mitt i de gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jo, jag stod mitt i de gula. Inget å göra åt saken, bara försök igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jo, jag stod mitt i de gula. Men är gängmedlemmarna inne i det gula då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ja vi var allihop där inne o lekte, men inget hände . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det får inte vara för långt mellanrum när du dödar dom för att starta kriget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jag vet de, ja sa Jag gick in i området o började skjuta ner gängmedlemmar utav bara fan rent ut sagt., och då menade jag att ja skjöt folk hit o dit hela tiden, och Ja de var gängmedlemmar bara. Redigerad 18 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts