Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 ja men jag hittade ingen bild där han har vit kostym Och jag fattar inte hur man laddar up en bild från sin egen PC. Offtopic: Kan man ladda up bild från sin egen hårddisk? Ändrade hans kostym på min Bakgrunds bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Rosenberg, Kent Paul och Love Fist slår ALLT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Lance Vance så klart !!!!!!! Här är bäst *SPOILER* , tro mig han är inte död som så många tror hohahahaha [du har alltså inte dödat han det inne bär ju att du inte har klarat ut VC enns min favo i VC e ialla fall: radio snubben i espantoso (en sån jävla idiot han får meja att as garva) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Filmsnubben som envisas med hajen är rätt roligt också (kommer inte ihåg vad han heter) Steve Scott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om man bortser från käre Vercetti så är det nog Mitch Baker (han som styr MC gänget. nostalgi kick.. ska varva om VC nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag gillar Juan Garcia Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag gillar japanen som går omkring med en kamera runt halsen btw: när han kör motorcykel så håller han händerna på tanken(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Diggar också killen som man snor hojen av på första uppdraget, The Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Kent Paul och Tommy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lätt Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Phil eller tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Alla dumma fotgängare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ingen alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tommy har på någotvis Mafia erfarenhet i stilen från Liberty City, kan nog vara därför jag gillar honom så bra, särskilt i början när han kommer och knuffar omkull kent paul "What do you know abotut it??" @LanceVance: Hur vet du det? är du värsta haxx0r GTA vc player eller? *Spoilervarning* Man bombar ju förfan han med bly, om inte det så gör man så han exploderar Man behöver inte vara något freak av VC för att veta att han heter Lance Vance, han säger ju det när han kör helikopter i uppdraget där du ska fara till Prawn Island och skjuta som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Los_santos4ever Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lätt Tommy hes the man!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har inga favoritkaraktärer i Vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Love Fist, Big Mitch Baker och Phil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ska kanske köpa Vice City snart men det blir nog Ken Rosenberg och Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 DJ Lazlow och Colonel Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tommy eller Phil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts