Warmedal Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag har sett på nån gtasida men är inte säker på vilken, jag har kollat på gtasajten men den verkar inte finnas, det är en mod så man kan åka på husväggen på gta3..finns det på gtasajten eller kanske fixa det?.aja men vet nån på vilken gtasida den finns på( jag vet inte men jag tror den var tysk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag har sett på nån gtasida men är inte säker på vilken, jag har kollat på gtasajten men den verkar inte finnas, det är en mod så man kan åka på husväggen på gta3..finns det på gtasajten eller kanske fixa det?.aja men vet nån på vilken gtasida den finns på( jag vet inte men jag tror den var tysk) hmm, tror inte det var nån riktigt mod, tror det var nån som ändrade i handling-filen, det har jag gjort på några bilar, kan nästan köra på 90 grades väggar, men då får jag ta det riktigt lugnt...men berg och så går som en dans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 vat laddade du hem den från? jag vill testa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 vat laddade du hem den från? jag vill testa den! Jag laddade inte hem det, jag gjorde det själv... Om du öppnar handlingfilen så finns det massa data där, eller så använder du, som jag, CarStatEdit, som finns på gtasajten, sen får du ändra tyngpunkten så den blir under bilen, föbättra fästet i däcken, göra motorn starkare, bättre fjädring och högre markfrigång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 kan du inte skicka handlig filen eller vad det nu är man ändrar..min msn är warmedal@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Gå in här istället och ladda hem den, det följer med ett installationsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 det finns den moden..jag hard en själv men jag tyckerd en blir lite trist eftr ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) den heter Wallclimb och finns på D4rkWind Redigerad 9 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts