Cortez Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 2 ggr på ps2(ena saven är det 100%, andra är det bara samla ihop hästskor, ostron, och tags kvar, men inte pallat samla på kanske ett halvår.) Och en gång på PC. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vote: En gång Det blir sig aldrig likt efter första gången så jag nöjer mig med en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 1 ½ gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Varför inte? Att spela ett spel fyra gånger är väl inte så mycket? Men därimot om han hade spelat igenom spelet fyra gånger, men så var ju inte fallet. Haha roligaste idag, fast det har ju bara gått 10 min på den här dagen då jag läste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 [vote: "över 4 gånger" Jag minns inte hur många men kanshe 10-11 gånger bara för att det är såå jävla kuuul jag ba älskar att klara ut sa litte då och då. Ps: vad får dig att starta en tråd som denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 100% 1 gång på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 100% tog mig 2 månader (inte konstant spelatde förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Twice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ja har inte klarat det än. Är i LV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 1 gång , orka klara det igen isåfall om ett halvår kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 1 gång, ser inget nöje med att klara det flera gånger, man vet ju ändå hur det slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Klarat den 1 gång på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 1 gång, ser inget nöje med att klara det flera gånger, man vet ju ändå hur det slutar. Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Gjort det en gång. andra nu, men när man är ute på landet är uppdragen så sega så. har redan gjort de en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts