zomx Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag startade installationsprogrammet och då startades min dator om. Efter det har jag inte kunnat installera det igen, för det står att det fortfarande är en installation igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Så var det för mig med.. Jag var tvungen att gå in i registret och ta bort allt som hade med det att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Få fram aktivitets hanteraren>processer>leta reda på sasetup eller nåt sen avsluta process Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zomx Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Bogart vet du vad filerna heter jag ska ta bort? adamZZ finns inget med det kvar att göra i processer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts