Bryngel Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Hej jag skulle vilja ändra så man kan flyga hur högt som hälst med jetpacken men vet inte vilken fil. Den finns ju inte med i handlings filen för den räknas ju som ett vapen kollade i weapons.dat men hittade inte vad jag skulle ändra, om det är där man ska ändra, tror inte det iallfalla testade ändra lite grejer i den men det fungerade inte. Redigerad 17 juli, 2005 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) I .../data/default.ide så ligger strängen: 370, jetpack, jetpack, null, 1, 100, 0 kanske e där man ändrar. inte vet jag =S Om du lyckas ändra det så säg gärna till =) Redigerad 20 juli, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skulle va ganska grymmt ju....säg till om du lyckas , lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts