Toki Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nu orkade jag inte kolla igenom alla svar, men flygskolan är ganska viktig, det kommer flera uppdrag sen då du måste vara bra på att flyga. Tusan också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Asså uppdraget "Dam & Blast",vart ska man egentligen landa på med flygplanet? När man kör ner i vattnet står det "Mission failed" "The Plane was destroyed". Och om man landar på land och går ut ur planet står det bara " Get back in the plane"! Vart ska man landa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Asså uppdraget "Dam & Blast",vart ska man egentligen landa på med flygplanet? När man kör ner i vattnet står det "Mission failed" "The Plane was destroyed". Och om man landar på land och går ut ur planet står det bara " Get back in the plane"! Vart ska man landa? Är det inte den du ska hög upp i himelen som fan och där ska du åka igenom en corona.. och sen hoppas fallskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Japp,flygplanet behöver du inte bry dig om. Bara att flyga upp till en corona o sen hoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Och du ska högt, väldigt högt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Och du ska högt, väldigt högt! Thanks! Edit: Men när jag har nått stället så hoppar jag ut men sen efter att jag har fullit en bit så står det "mission failed the plane has been destroyed" Redigerad 19 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Thanks! Edit: Men när jag har nått stället så hoppar jag ut men sen efter att jag har fullit en bit så står det "mission failed the plane has been destroyed" Åkt igenom coronan?, och det kanske står att man ska hoppa, när man ska hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Precis, du måste åka igenom coronan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Precis, du måste åka igenom coronan. Kom på det sen! Lite konstigt att det stog "Go" och sen hoppade jag,sedan efter en stund stog det "Mission Failed" Men klarade det sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Kom på det sen! Lite konstigt att det stog "Go" och sen hoppade jag,sedan efter en stund stog det "Mission Failed" Men klarade det sen! Good. För att inte bli spam, OJ vad jag älskar å flyga i GTA. Speciellt Hydran när det är sandstorm runt Restricted Area å resten av öknen Redigerad 20 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag älskar att flyga, nästan det ända jag gör. Ett bra sätt att ta sig fram snabbt på också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Jag älskar att flyga, nästan det ända jag gör. Ett bra sätt att ta sig fram snabbt på också "Can you fly?" , "Ya!", "Can you fly well?" , "Nahh!" Föredrar cykel! Redigerad 21 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har börjat med den.. ska bara gå och köpa en pizza.. Strax klar med den.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts