Toki Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Skulle någon snäll person kunna klara flygskolan åt mig? Skulle verkligen uppskatta det! GTASAsf1.b Redigerad 17 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ser att 3 personer har laddat ner, någon av dem 3 som håller på med att klara flygskolan? Tack i sånnafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Har börjat med den.. ska bara gå och köpa en pizza.. Strax klar med den.. Redigerad 18 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I sånnahär tillfällen önskar jag att jag kunde skicka en savefil från PS2, är fast på dendär flygskolan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jag fixar den åt dig! EDIT: Här har du den! Guld på alla förrutom 2 där det är silver.GTASAsf1.b Redigerad 18 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jag fixar den åt dig! EDIT: Här har du den! Guld på alla förrutom 2 där det är silver. Fan va schyst asså! Uppskattar det väldigt mycket. Tack! tack åter igen! Redigerad 18 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Detta låter kanske en aning fånigt och noobigt men nu är det så att min brorsa inte heller kan klara flygskolan och så nobbiga som vi är kommer vi antagligen aldrig klara det heller! (Är inte världens bästa pilot). Så,skulle någon kunna fixa flygskolan igen?:"> Tack! GTASAsf3.b Redigerad 18 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Here you goGTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Guld på alla utom två som det är silver på, precis som förra. EDIT: Såg inte att bogart redan hade postat GTASAsf3.b Redigerad 18 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Toki @ Annars hade du ju kunnat tagit den savefilen som du redan hade fått o ändrat den till din brorsas slot. Eller är jag helt ute o flyger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Schyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men nästa gång kan du ju alltid göra som x simpa x sa så går det ju mycket snabbare. Btw, Klarade bogart alla guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men nästa gång kan du ju alltid göra som x simpa x sa så går det ju mycket snabbare. Btw, Klarade bogart alla guld? Nope. hade ganska bråttom.. men kan göra det om han känner för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nope. hade ganska bråttom.. men kan göra det om han känner för det.. Ja, det kan nog alla. Var bara nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nope. hade ganska bråttom.. men kan göra det om han känner för det.. Hehe! NEj det är lugnt! Ville bara bli av med flygskolan så snabbt som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Toki @ Annars hade du ju kunnat tagit den savefilen som du redan hade fått o ändrat den till din brorsas slot. Eller är jag helt ute o flyger ? Man kanske har olika skills, utseende å sånt där. Så då är det ju inte så kul om man har fixat sidemissions å så är det oklarat i den saven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jo de har du ju rätt i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Man kanske har olika skills, utseende å sånt där. Så då är det ju inte så kul om man har fixat sidemissions å så är det oklarat i den saven.. Aa,nåt sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nu orkade jag inte kolla igenom alla svar, men flygskolan är ganska viktig, det kommer flera uppdrag sen då du måste vara bra på att flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts