StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Jag va o ute och slö-surfa inatt och fick se den här bilden http://gta.niteshade.net/images/gta3screens/gta3_24.jpg... Finns det olika varisioner av GTA3??? ser lite konstigt ut iallafall!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 En till: http://gta.niteshade.net/images/gta3screens/gta3_13.jpg <_< skolbuss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 coolt japanskt gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Undrar om det verkligen är japanskt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 det ser ju ut som en mod eller nåt.. inte speciellt snyggt, orginalet är ju tio gg snyggare. men det var underligt, vilken sida va det du såg de på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 det ser ju ut som en mod eller nåt.. inte speciellt snyggt, orginalet är ju tio gg snyggare. men det var underligt, vilken sida va det du såg de på? Exakt!!! grafiken suger ju värkligen på bilderna!!! Jag hittade dom på: gta.niteshade.net Mega Mysko!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Dom där bilderna känner jag mycket väl till De är några av dom första bilderna på GTA3, ca ett halvår innan GTA3 kom till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Dom där bilderna känner jag mycket väl till De är några av dom första bilderna på GTA3, ca ett halvår innan GTA3 kom till PS2. Jaha...hehe de va ju iallafall lite likt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 k.. de förklarar ju saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 k.. de förklarar ju saken. Japp...rätt väl...Hultenius e så smart!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 rövslickare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 rövslickare.. VA!!! Jaaaaag!!! man jag älskar ju alla HAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Undrar om det verkligen är japanskt??? ______________ / ______ ______\ / / l l \ \ ____ / /______/ \______\ \________l_ l_ l___ l l l ____ /_l l_l // \\ l l l // \\ l l____// \\_ l__l______/____/ \\_l \____/ \___/ Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Snygg bil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Snygg bil.... Tack! Jag kan göra en Taxi också... ___ ____/TAXI\_____ /_____ ________\ // ll \\ ____ //_____/ \_______ \\________ l_l++____+++++++++++++____+l_l _l_l // \\ // \\ l l____// \\____________ // \\_ l \___/ \___/ yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Tack! Jag kan göra en Taxi också... ___ ____/TAXI\_____ /_____ ________\ // ll \\ ____ //_____/ \_______ \\________ l_l++____+++++++++++++____+l_l _l_l // \\ // \\ l l____// \\____________ // \\_ l \___/ \___/ yay! Mmm, e de du som har gjort dom eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Mmm, e de du som har gjort dom eller??? Ja, det är lätt! Använd lilla L och snédstreck och _ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Ja, det är lätt! Använd lilla L och snédstreck och _ Ok, Coooolt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Ok, Coooolt!!!! En Flatbed: l l _____________________l______ l_______ l_____________________l - l \l l_l ____ ____ l l ____ l l_l // \\l// \\ l______ l // \\ l l_l____// \l/ \\__________// \\_l \____/\_____/ \____/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Jag tycker det e rätt bra grafik på bilderna om man jämför med mitt GTA3... Jag kör på högsta grafiken... Vet nån varför jag har så dålig grafik? Jag har en 1,7 Ghz med Geforce 2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts