Esperanto Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 När jag har installerat Mafia och jag klickar på Mafia ikonen står det "cannot locate CD-ROM" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Sätt in cd nummer 1 i din CD-rom/DVD-spelare och försök igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Det står fortfarande samma sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 du måste ha cdn i samma spelare som du hadde när du instalerade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 När jag har installerat Mafia och jag klickar på Mafia ikonen står det "cannot locate CD-ROM" Nu måste du tacka mig!! Du måste cracka!! Om du har bränt alltså!! Sätt in cd-skivan och öppna cd i den här datorn!! Inte autorun så finns det en mapp som heter crack, gå in i den och kopiera den filen och lägg den i din mafia mapp med mafia i!!!! KLART Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Nu måste du tacka mig!! Du måste cracka!! Om du har bränt alltså!! Sätt in cd-skivan och öppna cd i den här datorn!! Inte autorun så finns det en mapp som heter crack, gå in i den och kopiera den filen och lägg den i din mafia mapp med mafia i!!!! KLART hmm om man har bränd utan crack brukar det väl inte så så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 jag har bränd men behöver ej nån crack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 måste man ha crack om man har en bränd skiva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 var står det crack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 jag har lagt in cracken men det händer inget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 fråga sånt i något annat forum... inte här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 TÖLP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 TÖLP vad är det med dig då lille snorungen... Ska inte mamma trösta dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Din jävla skit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Din jävla skit tack tack... nu var du cool va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 ja jag vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts