Tha Orpanitsh Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 [ Det går inte att komma in i den och det var frågan ok? bra ta då bort denna tråkiga tråd nu och fis på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 [ Det går inte att komma in i den och det var frågan ok? bra ta då bort denna tråkiga tråd nu och fis på den. Varför ta bort den? Dem diskuterar ju faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jajajaja, kom inte på vad det hette, det är nåt dom skriver i alla fal och skrev lite snabbt där, borde ha fattat att nån skulle klaga Jag klagade inte jag rättade dig ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Det är ju många sevärdheter med i spelet som egentligen inte har någon betydelse för spelet, som bara finns där, t.ex den krokiga gata i San Fierro som ingen åker på, den finns på riktigt men skulle nog vara svårt för Rockstar och skriva textures så datorn åker på den. om ubåten ligger i San Fierros hamn så är det en liknande sak, som finns där för att göra det mer likt staden det ska efterlikna (San Francisco i det här fallet) Jag brukar åka på den.. Faktiskt Redigerad 18 juli, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts