SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Dem som kan göra det utan att bli feta brukar alltid bli feta i en handvändning då dem är mellan 25-30 år ungefär. Plus att allt socker och snabbmat och sånt inte direkt är bra för kroppen även om dem inte blir feta av det. Så då underlättar det allså om man är fet nu? Då blir man smal vid 25-30? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Rutten gammal mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Att slicka en brud i fittan skulle jag nog spy av... Det är fan under min värdighet att göra nåt sånt. Som att suga kuk ju. Testade på, .. du vet vem.. Och fyfan det var inte gott i alla fall, men när hon... oral:ar mig så klagar jag inte, inte hon heller. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Testade på, .. du vet vem.. Och fyfan det var inte gott i alla fall, men när hon... oral:ar mig så klagar jag inte, inte hon heller. ^^ Kärringar. Ska allt säga till era tjejer och framtida tjejer att spy på er varje gång dom stoppar stocken i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kärringar. Ska allt säga till era tjejer och framtida tjejer att spy på er varje gång dom stoppar stocken i munnen. Gör så.. då får _DU_ slicka rent den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Slätabullar ifrån spanien. Det får mig att lägga en pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gör så.. då får _DU_ slicka rent den. Ne, det ska du och Corre få göra. Eftersom ni är sånna klenisar som spyr av lite pussy. Buak buak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Öhm.. ingetnting.. förutom när ja har magsjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ne, det ska du och Corre få göra. Eftersom ni är sånna klenisar som spyr av lite pussy. Buak buak! Äh, jag är så stor så jag får inte ens in den mellan tänderna fast jag spänner fast munnen. Jag och Cortezarn är män. Vi får, vi ger (utan tunga.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nu är det såhär att jag behöver inte att slicka mina flickor i den heliga delen. De tycker att jag gör det dubbelt så skönt för dom än alla andra när jag gör det(på det oldschool sättet). Därför slipper jag gå ner. Jag har fått höra av flera av det kvinnliga könet att det är ett straff, att man inte tillfredställt dom tillräckligt mycket så får man gå ner och slicka. Så, ni som gör sånt, nu vet ni vad ni måste göra bättre. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nu är det såhär att jag behöver inte att slicka mina flickor i den heliga delen. De tycker att jag gör det dubbelt så skönt för dom än alla andra när jag gör det(på det oldschool sättet). Därför slipper jag gå ner. Jag har fått höra av flera av det kvinnliga könet att det är ett straff, att man inte tillfredställt dom tillräckligt mycket så får man gå ner och slicka. Så, ni som gör sånt, nu vet ni vad ni måste göra bättre. =) lol Om du inte vill töja ut henne och ha en slapp tös i resten av ditt liv är det alltid en fin gest att gå ner och tillfredställa tösabiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag brukar må illa av vissa operationsbilder som inte är så fräsha... Jag har bara spytt när jag va magsjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har aldrig riktigt spytt till någonting jag sett. Dock när jag å en kompis tog allt vi hade i vårat skafferi och blandade ihop. det luktade åt helvette, å när jag smakade på det fick jag kräkningar Sen hällde vi ut det vid n lyktstolpe, än växer det inge gräs där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Att äta palt, smakar sk*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Grav lax med grav lax sås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Grav lax med grav lax sås Gravad lax.. Och det finns inget som heter grav(ad) lax sås. Skulle gissa på att det var Hollandäs-sås eftersom det brukar vara det till fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har aldrig riktigt spytt till någonting jag sett. Dock när jag å en kompis tog allt vi hade i vårat skafferi och blandade ihop. det luktade åt helvette, å när jag smakade på det fick jag kräkningar Sen hällde vi ut det vid n lyktstolpe, än växer det inge gräs där Har också blandat massor av saker ur skaferiet förut. Det var riktigt äckligt då jag hade tagit jäkligt mycket dragon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Så då underlättar det allså om man är fet nu? Då blir man smal vid 25-30? Det sa jag inte. Det jag menade var att det inte direkt är jättebra att i princip leva på snabbmat och sånt eftersom det kan bli svårt att hålla sig på en bra viktnivå sen då man får lättare att bli fet eftersom man är så van att äta snabbmat. Plus att det inte är bra även om man inte blir fet av det. Redigerad 18 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det är väl inte så svårt att säga. Alla spyr väl av äckliga saker? Den här topicen var både tråkig och konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 För mig räcker det att se en Volvo. Nej då nu hittar jag på. Då skulle jag spy nu då jag ser en riktig Volvo. En traktor. Hisinge traktor, feske bil osv. Allt vad de heter. Men om vi skulle skaffa en Volvo skulle jag nog spy (bil alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts