Jump to content

Vad får dig att lägga en pizza?

pottzork
 Share

Recommended Posts

Dem som kan göra det utan att bli feta brukar alltid bli feta i en handvändning då dem är mellan 25-30 år ungefär. Plus att allt socker och snabbmat och sånt inte direkt är bra för kroppen även om dem inte blir feta av det. :rolleyes:

Så då underlättar det allså om man är fet nu? Då blir man smal vid 25-30? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att slicka en brud i fittan skulle jag nog spy av...

Det är fan under min värdighet att göra nåt sånt. Som att suga kuk ju.

Testade på, .. du vet vem.. Och fyfan det var inte gott i alla fall, men när hon... oral:ar mig så klagar jag inte, inte hon heller. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne, det ska du och Corre få göra. Eftersom ni är sånna klenisar som spyr av lite pussy. :wacko:

Buak buak!

Äh, jag är så stor så jag får inte ens in den mellan tänderna fast jag spänner fast munnen. ;)

Jag och Cortezarn är män. Vi får, vi ger (utan tunga.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det såhär att jag behöver inte att slicka mina flickor i den heliga delen. De tycker att jag gör det dubbelt så skönt för dom än alla andra när jag gör det(på det oldschool sättet). Därför slipper jag gå ner. Jag har fått höra av flera av det kvinnliga könet att det är ett straff, att man inte tillfredställt dom tillräckligt mycket så får man gå ner och slicka. Så, ni som gör sånt, nu vet ni vad ni måste göra bättre. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det såhär att jag behöver inte att slicka mina flickor i den heliga delen. De tycker att jag gör det dubbelt så skönt för dom än alla andra när jag gör det(på det oldschool sättet). Därför slipper jag gå ner. Jag har fått höra av flera av det kvinnliga könet att det är ett straff, att man inte tillfredställt dom tillräckligt mycket så får man gå ner och slicka. Så, ni som gör sånt, nu vet ni vad ni måste göra bättre. =)

lol

Om du inte vill töja ut henne och ha en slapp tös i resten av ditt liv är det alltid en fin gest att gå ner och tillfredställa tösabiten. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig riktigt spytt till någonting jag sett.

Dock när jag å en kompis tog allt vi hade i vårat skafferi och blandade ihop. det luktade åt helvette, å när jag smakade på det fick jag kräkningar :angry:

Sen hällde vi ut det vid n lyktstolpe, än växer det inge gräs där :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig riktigt spytt till någonting jag sett.

Dock när jag å en kompis tog allt vi hade i vårat skafferi och blandade ihop. det luktade åt helvette, å när jag smakade på det fick jag kräkningar :angry:

Sen hällde vi ut det vid n lyktstolpe, än växer det inge gräs där :P

Har också blandat massor av saker ur skaferiet förut.

Det var riktigt äckligt då jag hade tagit jäkligt mycket dragon :angry: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så då underlättar det allså om man är fet nu? Då blir man smal vid 25-30?  :angry:

Det sa jag inte. Det jag menade var att det inte direkt är jättebra att i princip leva på snabbmat och sånt eftersom det kan bli svårt att hålla sig på en bra viktnivå sen då man får lättare att bli fet eftersom man är så van att äta snabbmat. :angry:

Plus att det inte är bra även om man inte blir fet av det.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor