Maxz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är väl om nåt luktar riktigt äckligt annars vet jag inte. När jag var mindre spydde jag väldigt ofta när jag åkte bil. Kom ihåg när jag spydde och morsan tog syrrans tröja så jag kunde spy på den . Lägga en pizza? Är det inte då man skiter, eller har jag fel? Lägga en maräng eller lägga en kabel är ju iaf när man skiter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag spyr bara när jag är sjuk eller har käkat nåt skit som magen inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag spyr när jag finner en helt jordgubbe i jordgubbssylten till pannkakorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag spyr när jag finner en helt jordgubbe i jordgubbssylten till pannkakorna... Dem hela jordgubbarna är ju det bästa i jordgubbssylten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag spyr när jag finner en helt jordgubbe i jordgubbssylten till pannkakorna... W0rrrrrd!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag spyr när jag när jag säger till mig själv "nu du emo, nu skulle det nog vara dags att bli av med lite kroppsvikt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag spyr när jag när jag säger till mig själv "nu du emo, nu skulle det nog vara dags att bli av med lite kroppsvikt" Man kan inte bli fet, bara om man föds med det, altså bli upväxt me det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) GRIM(back - klart att man kan bli fet. om man äter mycket och inte rör på sig.. Redigerad 18 juli, 2005 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 GRIM(back - klart att man kan bli fet. om man äter mycket och inte rör på sig.. Men vem gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men vem gör det? Jo men hallå vilken grotta har du sovit i? Hört talas om snabbmat, datorer och tv spel? Vilken väg tror du dom flesta ungdomarna tar? som flesta sitter ju hellre vid datorn eller vid tv'n istället för att springa ut o spela fotboll eller något. När det finns alternativ till att anstränga sig så tar dom det, köper snabbmat istället för att stå och laga mat, spela spel vid datorn istället för att springa ut och spela basket eller fotboll. Svenska folket börjar bli lite lata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jo men hallå vilken grotta har du sovit i? Hört talas om snabbmat, datorer och tv spel? Vilken väg tror du dom flesta ungdomarna tar? som flesta sitter ju hellre vid datorn eller vid tv'n istället för att springa ut o spela fotboll eller något. När det finns alternativ till att anstränga sig så tar dom det, köper snabbmat istället för att stå och laga mat, spela spel vid datorn istället för att springa ut och spela basket eller fotboll. Svenska folket börjar bli lite lata. Jag lever på godis o snabb mat o läsk o rör inte på mig heller :S endå e jag inte fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag lever på godis o snabb mat o läsk o rör inte på mig heller :S endå e jag inte fet Såna som blir feta sitter och äter en QP Chease till frukost i sängen och en fet jävla klunk med glass i en skål med lite strössel på...Varje dag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Klunk med glass? Man äter la glassen innan den smälter? Redigerad 18 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 När jag ser en äcklig slämmig insekt som ligger mosad på vägen så att alla innälvor syns... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Klunk med glass? Man äter la glassen innan den smäler? Oj ehehe...menar en klump!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Fråga: "Vad får dig att lägga en pizza?" Svar: "Din mamma." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Andres Serranos målningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Om farsan kom hem med en rostig saab....skulle spy och göra mkt annat ont mot den bilen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag lever på godis o snabb mat o läsk o rör inte på mig heller :S endå e jag inte fet Dem som kan göra det utan att bli feta brukar alltid bli feta i en handvändning då dem är mellan 25-30 år ungefär. Plus att allt socker och snabbmat och sånt inte direkt är bra för kroppen även om dem inte blir feta av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Dem som kan göra det utan att bli feta brukar alltid bli feta i en handvändning då dem är mellan 25-30 år ungefär. Plus att allt socker och snabbmat och sånt inte direkt är bra för kroppen även om dem inte blir feta av det. Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts