KalleR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 För mycket alkohol på kort tid... spyr väldigt sällan, utan alkohol i bilden kan jag inte komma i håg när jag spydde senast, måste vara många år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Äta en stor sked smör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag spyr ibland när jag är magsjuk... Vettefan. Är inte särskilt äckelmagad jag heller. Om någon spydde i munnen på mig så hade jag nog spytt... Det påminner om en bekant (ett hatat total-offer) som rökte en Prince-cigg och spydde. "Det var fan det starkaste jag rökt!" sa han... Alla tjöt av skratt och hatade pojken ytterligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 2L cola + Massa kakor + Godis + Chips = jak spy mykke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 2L cola + Massa kakor + Godis + Chips = jak spy mykke! 2L cola? Fan, det är en baggis ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag spyr ibland när jag är magsjuk... Vettefan. Är inte särskilt äckelmagad jag heller. Om någon spydde i munnen på mig så hade jag nog spytt... Det påminner om en bekant (ett hatat total-offer) som rökte en Prince-cigg och spydde. "Det var fan det starkaste jag rökt!" sa han... Alla tjöt av skratt och hatade pojken ytterligare... Hahahahaha dissad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 När jag ser andra spy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En vecka gammal ärtsoppa med masa flugor runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kebab med vitlöksås bara för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 När jag ser andra spy Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Och en annan sak... tantporr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Dill, ush uhs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 2L cola + Massa kakor + Godis + Chips En vanlig lördags kväll för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om jag skulle bli tvingad att äta bajs eller nått sånt skulle jag nog spy. Annars är jag inte det som spyr. Mage av stål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Lanmage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om jag ser en annan lägga en pizza, då brukar jag också lägga en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Senast jag spydde var för typ 10 år sen och det var efter en Pizza. Så jag brukar inte spy så ofta. Redigerad 17 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Att slicka en brud i fittan skulle jag nog spy av... Det är fan under min värdighet att göra nåt sånt. Som att suga kuk ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Cortez, behandla andra som du vill bli behandlad själv jag har bara spytt när jag har varit sjuk, utom en gång i femman... på skolgården var det också, lite pinsamt. tror det var en kombination av skolans soppa och den vedervärdiga dynga till musik som går under beteckningen S Club 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hmm, Senast var det nog för några år sen (2000-2001) när vi hadde fått nån alldeles normal Köttfärssås... helt plötslig efteråt så spydde jag upp allt mitt på skolgården... hadde ingen aning om varför... hadde inte gjort nått konstigt innan och Den köttfärsåsen har jag käkat både innan och efter den gång och det var bara då... Hmm annrs så: Ja om nån annan spyr Om det luktar alldeles förjävligt Äta alldeles för mycket Äta smör Hmm ja de va nog det (Så klart käka bajs och sånt också, men hur stor är chansen at det skulle inträffa?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts