Jump to content

Vad får dig att lägga en pizza?

pottzork
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag spyr ibland när jag är magsjuk...

Vettefan. Är inte särskilt äckelmagad jag heller. Om någon spydde i munnen på mig så hade jag nog spytt...

Det påminner om en bekant (ett hatat total-offer) som rökte en Prince-cigg och spydde. "Det var fan det starkaste jag rökt!" sa han... Alla tjöt av skratt och hatade pojken ytterligare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spyr ibland när jag är magsjuk...

Vettefan. Är inte särskilt äckelmagad jag heller. Om någon spydde i munnen på mig så hade jag nog spytt...

Det påminner om en bekant (ett hatat total-offer) som rökte en Prince-cigg och spydde. "Det var fan det starkaste jag rökt!" sa han... Alla tjöt av skratt och hatade pojken ytterligare...

Hahahahaha dissad :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, Senast var det nog för några år sen (2000-2001) när vi hadde fått nån alldeles normal Köttfärssås... helt plötslig efteråt så spydde jag upp allt mitt på skolgården... :blink: hadde ingen aning om varför... hadde inte gjort nått konstigt innan och Den köttfärsåsen har jag käkat både innan och efter den gång och det var bara då... :P

Hmm annrs så:

Ja om nån annan spyr

Om det luktar alldeles förjävligt

Äta alldeles för mycket

Äta smör :)>_<

Hmm ja de va nog det (Så klart käka bajs och sånt också, men hur stor är chansen at det skulle inträffa?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor