pottzork Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Vad får dig att spy? (stoppa fingarna i halsen räknas inte) vad ska du se / äta för att spy? jag skulle säkerligen spy om jag käkade en tallrik ketchup (då jag finner ketchup vara det äckligaste i värden) edit: fan , rubriken... det ska vara "vad får dig att lägga en pizza"... **** Ändra de titel på begäran (la även allting i title, istället för lite i "topic description", blir bättre så) /KalleR Redigerad 17 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Dricka ett glas ketchup, fast det har jag gjort en gång då, det var inte särskilt fräscht där jag hadde suttit sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Typ... att bli tvingad till att ha bajssex eller liknande. Då skulle jag spy över alla i min närhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nu ska vi se... Äta massvis med äckliga pommes frittes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) "Vad dig att, lägga en pizza?"? Vad betyder det? Jag spyr om jag tänker eller ser bajssex Redigerad 17 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 "Vad dig att, lägga en pizza?"? Vad betyder det? Det ska vara "vad får dig att lägga en pizza" glömde ett ord men nån mådderator kanske fixar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Bögporr eller om tjejen skulle hångla med någon fettojävel på 150kg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Dålig kebab. sjukt kött. gammal kinamat. dvs. det som gör dig magsjuk och som slippy sa: se mina föräldrar ha sex Redigerad 17 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om jag skulle se mina föräldrar ha sex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag är inte speciellt äckelmagad så hag har svårt att spy pga av nåt jag ätigt eller sett! Men jag skulle gissa på att jag åtminstonde skulle börja klökas om jag tog fram 500g margarin och började tugga på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 .hembränt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Har fått en ny sak. Metanolic åker runt i en Saab, det går inte för sig. Då skulle jag nog faktist spy. Eller om P-C skulle spela source. Eller som 1.6 skulle läggas ner. Där är min lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Metanolic åker runt i en Saab, det går inte för sig. Då skulle jag nog faktist spy. .jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kom på en till sak, dålig mat.. typ en 1 vecka gammal pizza.. eller lukten av ärtsoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Äta billys kebab och äta ett helt paket smör. Att slicka upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Eller om P-C skulle spela source. Tur för dig att du aldrig kommer spy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Tur för dig att du aldrig kommer spy Tur för dig. edit: haha, det där lät lite fult. Tur för dig att du inte kommer lira source. Redigerad 17 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tur för dig. edit: haha, det där lät lite fult. Tur för dig att du inte kommer lira source. Ja, tur för mig kom på en sak till: skaldjur. räkor och skit. min kompis är kines så innan vi stack till gröna lund så serverade hans mamma en skaldjurssoppa. jag åt lite men mådde lite illa. mamman gick och kollade på TV så jag skrapade ner allt i soptunnan. Sen kom hon in och frågade om allt smakade bra och jag sa: oooja mycket gott, tack så mycket. min kompis garvade nästan på sig. sen såfort vi hade köpt åkkort så.... GWAAAAAÄÄÄÄH. sen åkte vi hem och hade slösat 400 i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Käka en tallrik filmjölk. Jag äter nästan allt som är klassat som mat fast fil.....de går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 sen såfort vi hade köpt åkkort så.... GWAAAAAÄÄÄÄH. sen åkte vi hem och hade slösat 400 i onödan Åkte ni inget eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts