Tux Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hej Jag undrar om kanske gtasajten (ni alltså) kunde kanske starta nåt nytt project. Typ GTA Online Ni kanske kunde göra en mod så att man kan spela kanske GTA 1 online mot andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ni kanske kunde göra en mod så att man kan spela kanske GTA 1 online mot andra Det kan man väl redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Onlinestöd är inbyggt i GTA1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Finns redan MTA (Multi Theft Auto) till VC och tror också att det finns till SA. och btw fel forumdel Redigerad 17 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Alla vet ju redan att det finns till VC och snart till SA men jag tänkte kanske Gtasajten kunde göra ett Program själva där man kan möta andra i GTA 1 och 2..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Alla vet ju redan att det finns till VC och snart till SA men jag tänkte kanske Gtasajten kunde göra ett Program själva där man kan möta andra i GTA 1 och 2..... Det är inbyggt i GTA1, London, 2.. Det finns dessutom till SA, denna ska ligga i moddingsdelen av forumet. Redigerad 18 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts