Jump to content

Def Jam Fight for NY

XaeRo
 Share

Recommended Posts

Nej men honom tränar genom att titta på tv och spela! det är därför hon har sådär stora muskler

Så du har en fet syrra? Haha :P *åker hem till dig o mobbar henne* :P

men asså bara vält din syrra en gång o sätt dig på hennes skalle och fis :) gjorde det på en snubbe förut, han dampade :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade lite otur :) jag hade unlocka alla gubbar!!! Sen en vecka senare hade jag lyckats radera save så jag fick klara om spelet :D

Tre frågor: Vad är er snabbaste knock ??? Mitt är 16 sek :rolleyes: !!! Har ni fullt i allt ( speed health power os vidare ) ??? jag har det med en gubbe men inte med alla andra gubbar!!! Så kan man få såna där tränings poäng i vanlig match ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[Defjam ÄGER!!!!! :( det är ett as bra spel jag tycker att alla kläder och smycken e en av dom coolaste delarna med hela spelet. Det är AS synd att inte det är lika mycke me kläder i sa :'( det skulle tex va sa coolt att springa omkring i sa och leka JULGRAN :D Som man kan i defjam asså när man har diamant grejer överallt. (Feta örhängen långa stora halsband Glittrande klockor dyra armband) då glittrar det som fan om en och man får för sig att de är JUL och undar var tomten är(w00t) Men då märker man att han inte kommer :'( men det är ju lungt för man kan klä ut sej till tomten om ´man vill och sedan spöa nån fet neger då känns det genast bättre och allt tack vare ett extremt urval av kläder.

Och det stora urvaler med rags som man kan ha runt armen och på skallen i olika vinklar och över ansikten osv :o man kan se ut ty hur man vill och det önskar jag att man kunde i sa också. fan :(

R* kunde ha anstränkt sej liiiiite till innan relisen av sa tycker jag litte missnöjd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heh :o...... Har inte alla gubbar så jag lirar typ... free for all matcher och jag försökte ha hjälp från min syrra fast hon suger så klart..... så när hon dog så tänkte hon bryta sönder skivan! Jag fick damp och slängde en typ 2 veckors gammal strumpa i facet på henne.... men då fick hon mycket mera damp än mig och slängde ut mig ur mitt rum och sen gick hon in i sitt rum och lyssna på bög låtar på högsta volym typ!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor