XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) H :'( on fan slår mig också!!! kjag började blöda förut!! Fast igentligen började jag blöda för att hon tryckte in sina naglar i min arm Redigerad 17 juli, 2005 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nej men honom tränar genom att titta på tv och spela! det är därför hon har sådär stora muskler Så du har en fet syrra? Haha *åker hem till dig o mobbar henne* men asså bara vält din syrra en gång o sätt dig på hennes skalle och fis gjorde det på en snubbe förut, han dampade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Så du har en fet syrra? Haha *åker hem till dig o mobbar henne* men asså bara vält din syrra en gång o sätt dig på hennes skalle och fis gjorde det på en snubbe förut, han dampade LoL..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är ass bra o grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är ass bra o grymt Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Jupp Offtopic:Bara så att du vet: Jag skrev "Mr.MagicPwnarDej" med Tribal stil i din sig. Ontopic: Det är kul att spela FFA med 3 andra kompisar. Redigerad 17 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Håller mig hellre till riktiga saker: Smackdown vs RAW ;D Redigerad 17 juli, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vilka har lirat Def Jam fight for NY..! det är grymt bra! jag har typ klarat det men har inte unlockat alla gubbar Jag har det till xbox.. Hyfsat kul. Har varvat det och låst upp alla karaktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag blev helt ledsen när jag spelade första spelet. Killarna i spelet slåss inte... De juckar och tar på varandra. Men med tanke på den utbredda homofobin inom hip hoppen så var det kanske ett steg mot ett mer accepterande samhälle? Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hade lite otur jag hade unlocka alla gubbar!!! Sen en vecka senare hade jag lyckats radera save så jag fick klara om spelet Tre frågor: Vad är er snabbaste knock ??? Mitt är 16 sek !!! Har ni fullt i allt ( speed health power os vidare ) ??? jag har det med en gubbe men inte med alla andra gubbar!!! Så kan man få såna där tränings poäng i vanlig match ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Mitt är 12 sek tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 [Defjam ÄGER!!!!! det är ett as bra spel jag tycker att alla kläder och smycken e en av dom coolaste delarna med hela spelet. Det är AS synd att inte det är lika mycke me kläder i sa :'( det skulle tex va sa coolt att springa omkring i sa och leka JULGRAN Som man kan i defjam asså när man har diamant grejer överallt. (Feta örhängen långa stora halsband Glittrande klockor dyra armband) då glittrar det som fan om en och man får för sig att de är JUL och undar var tomten är(w00t) Men då märker man att han inte kommer :'( men det är ju lungt för man kan klä ut sej till tomten om ´man vill och sedan spöa nån fet neger då känns det genast bättre och allt tack vare ett extremt urval av kläder. Och det stora urvaler med rags som man kan ha runt armen och på skallen i olika vinklar och över ansikten osv man kan se ut ty hur man vill och det önskar jag att man kunde i sa också. fan R* kunde ha anstränkt sej liiiiite till innan relisen av sa tycker jag litte missnöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Usch, får ont i ögonen av att läsa din text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Heh ...... Har inte alla gubbar så jag lirar typ... free for all matcher och jag försökte ha hjälp från min syrra fast hon suger så klart..... så när hon dog så tänkte hon bryta sönder skivan! Jag fick damp och slängde en typ 2 veckors gammal strumpa i facet på henne.... men då fick hon mycket mera damp än mig och slängde ut mig ur mitt rum och sen gick hon in i sitt rum och lyssna på bög låtar på högsta volym typ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det är kul att spela FFA med 3 andra kompisar Ummmm....... Vad är FFA.... har glömt tror jag! FFA = Fisiga Fet Arslen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ummmm....... Vad är FFA.... har glömt tror jag! FFA = Fisiga Fet Arslen eller?? Free For All. Duuh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Free For All. Duuh Kom på det.... för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts