XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vilka har lirat Def Jam fight for NY..! det är grymt bra! jag har typ klarat det men har inte unlockat alla gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Min lillebrorsa är värsta freket på det. Han och jag lirade mot varandra. såhär gick det till: Han pockade fram Redman mot min Xzibit. Han gick rakt på attack med sparkar och combos upp och ner, fram och tillbaka. Gör grepp på grepp och får efter en halvminut "Blazin" (tror jag). Jag lyckas slå honom en gång i fejset men han gör sitt supermove och daskar mig tillslut i väggen. Jag blir sur och går. Hör honom skrika "ÄGD ÄGD ÄGD!!!!1" i flera timmar efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Min lillebrorsa är värsta freket på det. Han och jag lirade mot varandra. såhär gick det till: Han pockade fram Redman mot min Xzibit. Han gick rakt på attack med sparkar och combos upp och ner, fram och tillbaka. Gör grepp på grepp och får efter en halvminut "Blazin" (tror jag). Jag lyckas slå honom en gång i fejset men han gör sitt supermove och daskar mig tillslut i väggen. Jag blir sur och går. Hör honom skrika "ÄGD ÄGD ÄGD!!!!1" i flera timmar efteråt. ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Min lillebrorsa är värsta freket på det. Han och jag lirade mot varandra. såhär gick det till: Han pockade fram Redman mot min Xzibit. Han gick rakt på attack med sparkar och combos upp och ner, fram och tillbaka. Gör grepp på grepp och får efter en halvminut "Blazin" (tror jag). Jag lyckas slå honom en gång i fejset men han gör sitt supermove och daskar mig tillslut i väggen. Jag blir sur och går. Hör honom skrika "ÄGD ÄGD ÄGD!!!!1" i flera timmar efteråt. Hahahah, Pgd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 LoL!! min syrra får damp på spelet när hon förlorar mot CPU:n och då slår hon min xbox!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 LoL!! min syrra får damp på spelet när hon förlorar mot CPU:n och då slår hon min xbox!! Slår din Xbox? Fan, jag brukar hoppa på min Xbox när jag dör eller nått när jag glömt att spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 H :'( on fan slår mig också!!! kjag började blöda förut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 H :'( on fan slår mig också!!! kjag började blöda förut!! Mes. Hur fan kan du börja blöda om en TJEJ slår dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Spelade förut. Men min syrra tog bort det från lådan. (Chippad låda) Det va skoj. Men lite jobbigt när man skulle skaffa kläder och ha sig. Även ifall det va skoj så tog det för lång tid . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Mes. Hur fan kan du börja blöda om en TJEJ slår dig? Du ska se min syrra!!! du kommer att bli rädd som fan!!! t.o.m mr.magic är skit rädd för henne Redigerad 17 juli, 2005 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 LoL!! min syrra får damp på spelet när hon förlorar mot CPU:n och då slår hon min xbox!! Haha, normal syrra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Du ska se min syrra!!! du kommer att bli rädd som fan!!! t.o.m mr.magic är skit rädd för henne Ser hon ut så här? http://img283.imageshack.us/img283/6343/augly66hn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ser hon ut så här? http://img283.imageshack.us/img283/6343/augly66hn.jpg Typ så ja fast yngre Redigerad 17 juli, 2005 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är fett henne hur visste du det Gissade, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Gissade, Fast hon har stora muskler som pippi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fast hon har stora muskler som pippi.... Pippi har inga muskler alls http://www.amorin.dk/images/billeder/Kostumer/Pippi.jpg http://buus.net/albums/Classics/pippi.sized.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Såna hära muskler har min syrra Redigerad 17 juli, 2005 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Pippi har inga muskler alls Joho! Redigerad 17 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Tar din syrra anabola steroider??? Redigerad 17 juli, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tar din syrra anabola steroider??? Nej men honom tränar genom att titta på tv och spela! det är därför hon har sådär stora muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts