MytenAnton Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Motorcykeln som ser ut som NGR-500 (har för mig att det var NGR den hette) som man får använda i övningen som man ska hoppa i ett hopp och sen landa o gö stoppie.. Vad heter den motorcykeln och var finns den?.. Den verkar inte finnas nånstans "dokumenterad".. Trodde först att det var NGR-500 men den gasreser inte, vilket den på skolan GÖR! Nån som kan hjälpa mig med detta? MVH Anton Danielsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Gasreser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Han menar gå upp på bakhjulet, nej dom gör inte det när man hittar dom, "gasreser" bara på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Den heter NRG-500 .. Och nej.. den gasreser inte... Edit : Den gasreser inte alls bara på skolan.. den gasreser på rejsen också Redigerad 17 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men på racen så "gasreser" FCR-900 också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men på racen så "gasreser" FCR-900 också.. Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hehe, vad jag är döktig som kan söka: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26143 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ge honom ett riktigt svar istället.. Hä'r har du den på kartan på parkerings huset vid den röda pricken.. (längst upp på parkerings huset) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Han vet ju redan vart den finns.. men visste inte om det var samma som man körde på skolan eftersom att den gasreser.. Redigerad 17 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tackar för infon och alla svar..läste i den andra tråden också, men var är racet?..där man rejsar med ngrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Har du en svart/vit flagga på din karta? den ska finnas i Los Santos? åk till den och ta det minsta rejset som finns där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ge honom ett riktigt svar istället.. Ursäka om jag framstod som oseriös! Jag menade bara att all info fanns i tråden! Hoppas att du har fått svar på dina frågor iallafall MytenAnton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 När jag klarade guld på allt i mc-skolan så stod det en sån där NGR-500 utanför. Det ska det göra för alla! Åk och ta en sväng vid mc-skolan då och då annars så kan det stå en sån där utanför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts