vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ja, hur gör man det? Tänkte främst på videoklippet i min signatur. EDIT: hur i helsike hamnade den här i allmänt? Redigerad 17 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kanske för att du postade den i allmänt, flyttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vilket videoklipp i din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vilket videoklipp i din signatur? Den texten som det sår "vad är detta för låt" eller något sånt, det är ett videoklipp (men det funkar inte i media player, däremot i vlc), och jag skulle vilja ha ut musiken från den, och använda i min mp3-spelare.. Är osäker på om det går dock... @KalleR: jag postade den i musik, film & grafik men den hamnade i allmänt.. är 90% säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Använd t.ex. Magix Music Maker och lägg in filmen där så blir film och ljud separerade automatiskt. Sen är det bara att Delita den som du inte vill ha och spara som ny fil (ljud eller film) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Använd t.ex. Magix Music Maker och lägg in filmen där så blir film och ljud separerade automatiskt. Sen är det bara att Delita den som du inte vill ha och spara som ny fil (ljud eller film) Huff, låter jobbigt, då måste jag ju slita ner kartongen från övervåningen och stoppa in skivan och installer och, och... Finns det inget annat sätt? Annars får jag väl göra det då... pust.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Huff, låter jobbigt, då måste jag ju slita ner kartongen från övervåningen och stoppa in skivan och installer och, och... Finns det inget annat sätt? Annars får jag väl göra det då... pust.. Det är nog enda sättet ja!, eller så kan du alltid använda nått annat program som kan göra så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vegas 5.0 eller Virtual Dub går också att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts