Jump to content

Problem..

Share

Recommended Posts

*********SPOILER*********

OBS! problemet har löst sig!

Jag ska köra sista delen av det sista uppdraget då man ska jaga ikapp Tenpenny som kör brandbilen men problemet är att bilen jag ska köra vägrar att röra på sig. Så det kommer upp mission failed nästan på en gång.

Sulle någon kunna vara snäll och göra sista biten åt mig?

Redigerad av skytten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*********SPOILER*********

Jag ska köra sista delen av det sista uppdraget då man ska jaga ikapp Tenpenny som kör brandbilen men problemet är att bilen jag ska köra vägrar att röra på sig. Så det kommer upp mission failed nästan på en gång.

Sulle någon kunna vara snäll och göra sista biten åt mig?

Sista uppdraget bör du fan göra! Föresten, funkar typ tangentbordet/dosan funka när du sitter i bilen eller? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort nästan hela uppdraget. Men när man ska jaga Tenpenny så blir det bara fel. kommer liksom inte iväg med bilen just på det uppdraget. Har absolut inga problem med det annars. Jag tror att det kanske kan vara grafik eller buggproblem.

Händer det något särskilt i slutet av uppdraget som man inte får missa då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag lyckats komma iväg flera gånger men Tenpenny kör ifrån en hela j'kla tiden. När jag närmar mig så rycker bara brandbilen iväg.. Är det nån sorts bugg att ens eget fordon går skitsakta jämfört med den man jagars? Det har hänt mig flera gånger nu och jag kan lova att det inte är för att jag kör dåligt. För som sagt, när jag närmar mig brandbilen så gasar den bara iväg till samma avstånd som förut och det blir alltså omöjligt att fånga sweet sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...