skytten Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) *********SPOILER********* OBS! problemet har löst sig! Jag ska köra sista delen av det sista uppdraget då man ska jaga ikapp Tenpenny som kör brandbilen men problemet är att bilen jag ska köra vägrar att röra på sig. Så det kommer upp mission failed nästan på en gång. Sulle någon kunna vara snäll och göra sista biten åt mig? Redigerad 17 juli, 2005 av skytten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 *********SPOILER********* Jag ska köra sista delen av det sista uppdraget då man ska jaga ikapp Tenpenny som kör brandbilen men problemet är att bilen jag ska köra vägrar att röra på sig. Så det kommer upp mission failed nästan på en gång. Sulle någon kunna vara snäll och göra sista biten åt mig? Sista uppdraget bör du fan göra! Föresten, funkar typ tangentbordet/dosan funka när du sitter i bilen eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag har gjort nästan hela uppdraget. Men när man ska jaga Tenpenny så blir det bara fel. kommer liksom inte iväg med bilen just på det uppdraget. Har absolut inga problem med det annars. Jag tror att det kanske kan vara grafik eller buggproblem. Händer det något särskilt i slutet av uppdraget som man inte får missa då eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Så är det för mig också ibland.. men då behöver jag bara trycka in handbromsknappen så går det att köra.. Och det uppdraget tycker jag definitivt att du ska göra själv! Annars får du ju inte veta hur hela storyn slutar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jäpp tycker absolut du ska göra det själv, personligen tycker jag det är ett utav dom roligaste uppdragen, ni kan ju lista ut varför själva... för dom med dålig fantasi:För att det är det sista Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nu har jag lyckats komma iväg flera gånger men Tenpenny kör ifrån en hela j'kla tiden. När jag närmar mig så rycker bara brandbilen iväg.. Är det nån sorts bugg att ens eget fordon går skitsakta jämfört med den man jagars? Det har hänt mig flera gånger nu och jag kan lova att det inte är för att jag kör dåligt. För som sagt, när jag närmar mig brandbilen så gasar den bara iväg till samma avstånd som förut och det blir alltså omöjligt att fånga sweet sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag tyckte brandbilen körde skitsakta får la gasa på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Nu har det hela löst sig!!! Vill ni veta vad som var fel? Jag hade visual FX quality på very hight. Jag ändrade till low och det gick mycket bättre! Redigerad 17 juli, 2005 av skytten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nu har det hela löst sig!!! Vill ni veta vad som var fel? Jag hade visual FX quality på very hight. Jag ändrade till low och det gick mycket bättre! Trevligt att veta bra att du klarade missionet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fast ändå typiskt att jag kom på det där med grafiken på sista uppdraget! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 När problemet ändå har löst sig låser jag tråden istället för att ändra topictiteln till en bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts