Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Själv tycker jag det är väldigt bra Vad tycker ni? Tycker ni att Half Life 2 har förtjänat sina höga betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Väldigt bra... Finns bättre spel dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Määsterligt ;D älskar grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Määsterligt ;D älskar grafiken Man ska gilla spel för GamePlayen, inte för Grafiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Man ska gilla spel för GamePlayen, inte för Grafiken... Jag sa att jag älskar grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag sa att jag älskar grafiken. Så du tycker att spelet är bra, för att grafiken är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Så du tycker att spelet är bra, för att grafiken är bra? Jag sa bara att jag älskar grafiken, inte att jag älskar spelet pga grafiken Redigerad 17 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är för enkelt, men grafiken. wooo.. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Bra. Finns spel som är bättre men HL är det kul spel . voté bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Vote: Rätt dåligt Redigerad 17 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fantastiskt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Underbart spel Vote: Väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) 3d motorn är mästerligt gjord. Skulle vilja se ett GTA spel gjord med den motorn.. Om R* köper licensen så kommer jag att springa ut naken och skrika av glädje. Redigerad 17 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Null vote, har inte lirat HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ett av mina favorit spel, skulle vilja placera min röst nånstans mittemellan Väldigt Bra och Mästerligt, men för att vara snäll votade jag Mästerligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: Sådär. Tycker inte spelet var värt alla jättehöga betyg, men höga betyg kanske, dock inte så höga som de var. Spelet var alldeles för lätt, dock var det ju mysig fysik och så men... ändå för lätt. Man får hoppas det kommer fram någon mumsig exapnsion som kan fixa till de tråkigheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote:Mästerligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote:Mästerligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Har spelat demot, och det är väl helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts