Toki Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Varför kan jag inte gå in i varken Victim eller Didier Sachs? Jag har klarat fram till Wu Zi Mu's uppdrag, Amphibious Assault . :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Didier låser du när du kommer tillbaka till Los santos Och det är nått liknande med Victim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Didier låser du när du kommer tillbaka till Los santos Och det är nått liknande med Victim Kommer tillbaks från vad vart? Skulle bara åka och hälsa på flickvännen i Los Santos ,och då fick jag tanken att leta upp Victim Och Didie.. Men ack,jag hittade Victim,men kunde inte gå in i affären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kommer tillbaks från vad vart? Skulle bara åka och hälsa på flickvännen i Los Santos ,och då fick jag tanken att leta upp Victim Och Didie.. Men ack,jag hittade Victim,men kunde inte gå in i affären.. När du är klar med Las venturas så åker man tillbaka till Los Santos och gör uppdrag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) VARNING FÖR SPOILERS. Markera texten här under för instruktioner. Du kommer göra uppdrag i Los Santos -> San Fierro -> Las Venturas -> Los Santos. Och när du kommer till Los Santos å gjort nått uppdrag tror jag de var så öppnades Didier Sachs, Victim öppnas i Las Venturas. Edit: Egget91 hann före, Spoilervarnar Redigerad 17 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaiwaN Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Har undrat vad är det för affärer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Klädaffärer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Sök det finns massor av sådana här rådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Spoilervarnade topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Spoilervarnade topicen. Oh sorry,tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts