Hummler Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Någon som har spelat det spelet än? Är det bra isf ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag har det inte men jag har spelat hos en kompis. Jodå, det är ganska kul. Jag kan ju säga så att det är hundra gånger bättre än batman: vengeance (om du spelat det?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Grafiken är über mysig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag har det inte men jag har spelat hos en kompis. Jodå, det är ganska kul. Jag kan ju säga så att det är hundra gånger bättre än batman: vengeance (om du spelat det?). Naah har inte spelat Vengeance, har hört att det är kasst så jag ville inte låna det av en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Naah har inte spelat Vengeance, har hört att det är kasst så jag ville inte låna det av en polare Hehe, ja det är ett av dom sämsta spelen som finns enligt mig. Men batman begins är som sagt mycket bättre. Köpte för övrigt det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hehe, ja det är ett av dom sämsta spelen som finns enligt mig. Men batman begins är som sagt mycket bättre. Köpte för övrigt det idag. Okej okej Funderar också på att köpa det .. men alltså rör man sej fritt som i typ Spider Man 2 eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Är inte helt säker på det eftersom jag inte klarat det. Men efter vad jag läst så kan man inte göra det. Redigerad 18 juli, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts