Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag är fullt medveten om att liknande trådar har skrivits, men har aldrig hittat den info jag söker; Om jag t ex blir tillsammans med Katie, och hon dumpar mig, kan ja få tillbaka henne eller är hon ute från spelet totalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hon kommer inte tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hon kommer inte tillbaka Whäääää :'( Kommer ju inte vilja bli tillsammans med en flickvän fören jag klarat spelet Föresten, Gillar alla brudar att dansa eller är det bara Denise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Whäääää :'( Kommer ju inte vilja bli tillsammans med en flickvän fören jag klarat spelet Föresten, Gillar alla brudar att dansa eller är det bara Denise Denise gillar allt Och jag tror inte att alla gillar att dansa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Alla gillar att dansa.. tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Alla gillar att dansa.. tyvärr.. Damn it! Dålig som fan på att dansa, och värsta av allt, barbra gillar ju fett, hatar fett, har 50% muskler och 0% fett tänkte på polisuniformen men får väll bli Katie eller nån tönt, men iaf, Om man t ex skaffat muskler så att katie gillar en, sen om man tar bort lite, tumpar hon en eller betér hon sig lika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om jag dödar hon polisen(barbara?) kommer jag fortfarande ha kvar vapnen när nån polis tar mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Aa jag vet.. jag kan inte heller dansa.. hon blir sur hela tiden.. Men gör så här, Gå och spara innan du ska bjuda ut henne.. och sen om hon frågar dig om du vill dansa så loadar du bara senaste, och då kommer inte inte att vilja göra samma grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Aa jag vet.. jag kan inte heller dansa.. hon blir sur hela tiden.. Men gör så här, Gå och spara innan du ska bjuda ut henne.. och sen om hon frågar dig om du vill dansa så loadar du bara senaste, och då kommer inte inte att vilja göra samma grej... Så jag kan dejta utan att behäva dansa på det viset? är det värt att skaffa flickvän innan man klarat storyn, eller är dem inte i vägen för en, dödar ens viktiga tid menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts