T-Ryder Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Som Pollen lyder: Hur utalar du kex Edit Kex med ett stort jävla K Redigerad 17 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Crackalidos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Crackalidos. Fan att jag glömde det alternativet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Crackalidos. Håller med till 100%!. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Crackalidos. Haha. Kex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kex? Duuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ain't no way to put it down but 'da cracka' way. I have 'da majority on ma' side, yah mong. Isch, nu blir jag sådär jobbig igen. Det är något med den här tiden på dygnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vem fan uttalar kex "cheks" när det TYDLIGT står kex på förpackningen? Vote: KEXXXER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kex med "K", helt självklart. Bara skåningar som säger "checks"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vem fan uttalar kex "cheks" när det TYDLIGT står kex på förpackningen? Vote: KEXXXER. På mina står det dock "crackalidos". Kan det ha att göra med att jag köper dem för femtionio spänn på Plattan? Kanske har att göra med importkostnaden från Colombia... hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kex med "K", helt självklart. Bara skåningar som säger "checks"? Snarare "tjäecks". =) @Crice: It's all good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Haha, visste att denna topicen skulle komma för eller senare. Brukar säga "checks", uppvuxen med det...farsan är skåning Redigerad 17 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Haha, visste att denna topicen skulle komma för eller senare. Brukar säga "checks", uppvuxen med det...farsan är skåning *skriver upp namn på The Hit List* Roger that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 .vote: Checks fast snarare schecks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 .vote: Checks fast snarare schecks.. This'll be one long night. Varför snackar jag på engelska hela tiden? *bryr mig inte om spörsmålet och antecknar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Käx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 KEX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om man vill leka att man kommer från Götet så säger jag Checks, annars blir det kex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Intressant att veta? Vote: Kex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kex. Fast mamma skåning säger Checks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts