Dr_DiZz Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag fick mitt getaway i jul så jag har inte kommit så lång men... jag behöver hjälp med 3:dje uppdraget .... jag vet att man ska ner i källaren men gubbarna där nere tar juh aldrig slut..? ska man bara döda alla eller vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Förstår inte vilket uppdrag de är...? 3:de uppdraget med Hammond eller? Berätta mer va som händer innan så kan jag säkert hjälpa dig! btw - fick också mitt Getaway på julaftton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Är det det där uppdraget som man är i muset? Om det är den så... Du ska ner i källaren och längst in ska det finnas något slaks antik japansk sak. Och för att döda gubbarna ska du göra på det här sättet...Först ska du döda dom första killarna. Sen ska du skjuta en stor orange låda den ska du skjuta tills det börjar brinna sen är det bara att gömma sig för att det kommer att vara en stor explotion. sen är det bara att sno antik saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pejle Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Om du inte visste så kan du vila dig mot väggen innar du går vidare på så sätt får du tillbaka liv om du blivit skjuten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts