_EmiL_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hur stor är hon?, din stora syster? Ålder eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ålder eller?? Hmmm, trodde du skulle fatta att vi drev med din särskrivning efter mitt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ålder eller?? LOL! Anledningen till att jag undrade hur "tjock" hon var för du skrev att du hade en STOR syster. Alltså en "bredarslad sak" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Alltså en "bredarslad sak" Alla kanske inte är bredarslade.. endel kan vara, eeh.. *tänker* Långa! så de är stora! Aeg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 En brorsa (25 friska år) Vote: 2 st. (Jo, varför 2 tänker ni. Saken är den att jag skämtar, är trött, ska sova och jobba imorrn. Dessutom ska jag på träning direkt efter=(.) 2nd vote: 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 En brorsa (25 friska år) Har han aldrig varit sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 En bror som e 23? vet ej o en syster som e 22? vet ej. haha jag vet inte ens hur gammal min pappa elelr mamma e heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 4 brorsor och en syrra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Någon som har lärt sin brosa eller syrra massa dumheter? I så fall, vad? Redigerad 18 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 En bror som e 23? vet ej o en syster som e 22? vet ej. haha jag vet inte ens hur gammal min pappa elelr mamma e heller Yeah, rebel dude! Hoppas dom glömmer din födelsedag med då, då blir du väl glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Någon som har lärt sin brosa eller syrra massa dumheter? I så fall, vad? Har fått ner min lillebrorsa i csträsket och säga noobs till allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Någon som har lärt sin brosa eller syrra massa dumheter? I så fall, vad? Eftersom jag är 8år yngre än min yngsta syrra så är det mina syskon som lärt mig saker istället. Iofs så kommer jagi nte på nått dom har lärt mig iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 En bror som e 23? vet ej o en syster som e 22? vet ej. haha jag vet inte ens hur gammal min pappa elelr mamma e heller Du är inte ensam... Jag är inte helt säker på alla i min familj's födelsedagar(kan dock månaderna typ, men inte datumena på alla), men jag blir alltid påmind av nån annan som inte fyller år så det är lugnt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag vet när en av mina plastsyrror fyller år (hon som bor hos oss), för hon fyller år 5 år och 2 månader före mig xP. å Farsan kommer jag bara ihåg av nån anledning, troligen för att vi åkte till spanien för några år sen den dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts