HOWHOW Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Två systrar, Emma (24), Sara (27). Sara gifte sig igår förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En storasyster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En bror(35), tre systrar (31, 29, 26) och jag (18) Jag är ett så kallat sladdbarn. Vote: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Har tre systrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ja en bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En stor syster?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En stor syster?? Hur stor? Väger hon lika mycket som en elefant? Eller kanske som ett höghus? Vad vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hur stor? Väger hon lika mycket som en elefant? Eller kanske som ett höghus? Vad vet jag.. Ungefär!! Nej det var elakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ungefär!! Nej det var elakt! Stand up for your family, stupido. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ungefär!! Nej det var elakt! Wow.. Jag vill också ha en stor syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En Lillasyster. 14 år är hon. Åhh, jobbigaste åldern bland tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Åhh, jobbigaste åldern bland tjejer. Nja, det finns brudar som är gulliga redan då.(Och då menar jag inte bara utseendet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nja, det finns brudar som är gulliga redan då.(Och då menar jag inte bara utseendet) Tjejer som är 14 kan ju se bra ut men är oftast skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tjejer som är 14 kan ju se bra ut men är oftast skit. Vad menar du med att dem oftast är skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vad menar du med att dem oftast är skit? Inget för mig. Det är det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Inget för mig. Det är det jag menar. Att dom är lamm för dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Att dom är lamm för dig eller? Haha, tror han syftar på fjortisar eller 14isar som Cortez hade sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Haha, tror han syftar på fjortisar eller 14isar som Cortez hade sagt. Jag syftar på åldersskillnaden emellan mig och en fjortonårig fjortis. Iof skulle jag kunna vara tillsammans med en som är fjorton men de är lite för barnsliga enligt mig. 17 - 25 är lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Wow.. Jag vill också ha en stor syster. HEHE du kan få min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 HEHE du kan få min Hur stor är hon?, din stora syster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts