Blues Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Got a lil' sis puttin' it down Jah style on yo' phony killas, terror and unbalance incarnate, I tell ye'. There's someone in my head, but it's not me... *viftar frenetiskt med armarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nej, men jag har böldpest. En syster, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 There's someone in my head, but it's not me... *viftar frenetiskt med armarna* http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/willy_nilly.gif T: Jao, två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 .vote: Två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ein schwester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En. Hon är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ein schwester här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En. Hon är borta. Närmare än du tror, faktiskt. *elakt skratt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Närmare än du tror, faktiskt. *elakt skratt* Hon sitter i min källare och ru-- läser Bibeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hon sitter i min källare och ru-- läser Bibeln. .. åt dig. Det är mysko det där med syskon.. om man tänker efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är mysko det där med syskon.. om man tänker efter.. Care to elaborate? Globaliseringen är näst intill total - beväpna er och plugga SAOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är mysko det där med syskon.. om man tänker efter.. Att dom bara försvinner menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Att dom bara försvinner menar du? Det också, har ingen aning om var min närmsta syster är just nu, och resten har jag ingen aning om var dom bor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tyvärr 1.. En bror som är 23.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Alexander 2 år Erik 9 år vote: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag har fyra syskon! Två bröder och två systrar! Alla "äkta"... Säger mia föräldrar! Hmm, alla är blåögda med ljust hår! Jag har mörkthår med gröna ögon... Hmm, postmannen knackar alltid två ggr...????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag har fyra syskon! Två bröder och två systrar! Alla "äkta"... Säger mia föräldrar! Hmm, alla är blåögda med ljust hår! Jag har mörkthår med gröna ögon... Hmm, postmannen knackar alltid två ggr...????? LoL! Jag har blont hår medans Alexander och Erik har oranget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: Nej.. Inga Syskon.,, Hade ett halv syskon.. Men han dog när han var 18.. Träffade inte han,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 En storasyster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts