berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Körde new game på san andreas och på uppdraget när man ska klippa sig med ryder dampar spelet när jag väljer en frisyr och old reece "täcker" ens ansikte fortsätter han bara står kvar där spelet hänger sig inte för jag ser att tiden går uppe i hörnet jag har testat med olika frisyrer men samma grej händer varje gång har aldrig haft problem med det när jag varvade det första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kan göra ren skivan är en bra lösning Men vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Körde new game på san andreas och på uppdraget när man ska klippa sig med ryder dampar spelet när jag väljer en frisyr och old reece "täcker" ens ansikte fortsätter han bara står kvar där spelet hänger sig inte för jag ser att tiden går uppe i hörnet jag har testat med olika frisyrer men samma grej händer varje gång har aldrig haft problem med det när jag varvade det första gången Repor/damm.. allt möjligt. Lösning för: Repor: gå till en spelaffär eller liknande och fråga efter mer information om "slipning" av spelskivor. Damm/Smuts: Bara rengör med en trasa eller nått, Varning. Redigerad 17 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts