Boomer Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Jaha, de blev så mkt tjaffs för de så ja tar bort de... Redigerad 18 juli, 2005 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Rätt....Meningslös..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Rätt....Meningslös..... Jaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fräsht hehe men lite onödigt och inget jag vill ha alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Rätt....Meningslös..... W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om nu killen vill göra ett skin, låt han göra det då!. Tror ni det är roligt att ni säger sånt som ni gör?. Nej, det är totalt onödigt. Ett inlägg som- "Rätt....Meningslös.....", Jag menar, det bevisar att du absolut inte har ett enda argument för din mening. Omformulera det istället. Har ni inget bra att säga, säg det inte. Det sårar nog mer än vad ni tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tycker den var cool! Mer pinup åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tycker den var cool! Mer pinup åt folket! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 W0rd Tycker dina vapen är skitfula. Hu fan kan man göra nått sånt meningslöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tycker dina vapen är skitfula. Hu fan kan man göra nått sånt meningslöst? Totalt onödigt inlägg det också. Trodde ni förstod det med mitt förra inlägg. Skärpning nu, annars börjar jag utdela varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Grym tröjja, hade ja haft SA till PC skulle jag lätt tagit det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Smutskastningen börjar gå åt helvete på det här forumet... Snygg mod men inget jag heller skulle vilja ha EDIT: den där GRIM bör tona ner sin stolthet en aning... Redigerad 17 juli, 2005 av Erik HK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Den var nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Den var helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om nu killen vill göra ett skin, låt han göra det då!. Tror ni det är roligt att ni säger sånt som ni gör?. Nej, det är totalt onödigt. Ett inlägg som- "Rätt....Meningslös.....", Jag menar, det bevisar att du absolut inte har ett enda argument för din mening. Omformulera det istället. Har ni inget bra att säga, säg det inte. Det sårar nog mer än vad ni tror. Han skin e lite kvinna förnedrande, "my Bitch" och en tjej i underkläder. det var nog det han syftade på när han sa onödigt, o jag håller med honnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tycker dina vapen är skitfula. Hu fan kan man göra nått sånt meningslöst? Jo du kanshe tycker det men jag har faktist fott jobb på ett indepent spel företag som vapen modelrare så du är nog lite vindögd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jo du kanshe tycker det men jag har faktist fott jobb på ett indepent spel företag som vapen modelrare så du är nog lite vindögd Soft. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Soft. Grattis Thx, detta e vad jag vill jobba med i frmatiden fast kanshe inte lågbudjet som nu då men det räcker för mig nu iaf så man får lite upmärksamhet a dom större företagen spelet komemr likna något som gta... inte riktigt men nästan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nåt namn eller hemsida om spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts